دانلود لیست کامل مجلات ISC در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۷-۵-۲۲ ۱۹:۳۲:۳۹ +۰۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۲|دانلودها|2 نظر

پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می‌توانند برای دانلود لیست کامل مجلات ISC در سال ۲۰۱۸ از سایت نیتیو پیپر اقدام نمایند. پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا Islamic World Science Citation Center که به اختصار ISC خوانده می‌شود در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. پس از آمریکا که پایگاه ISI را بنیان گذاری کرده است و هلند که پایگاه اسکوپوس در این کشور تاسیس شده است، ایران به عنوان سومین کشور جهان شناخته می‌شود که توانسته است نظام استنادی را به کار بگیرد.

هدف اصلی ISC رتبه بندی دانشگاه‌های ایران و کشورهای اسلامی براساس ملاک‌های علمی معتبر و همچنین تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی است. در واقع این موسسه هر ساله با بررسی هزاران مجله علمی که در کشورهای مختلف اسلامی و به چهار زبان فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی منتشر می‌شوند آن‌ها را براساس تعداد استنادات ارزیابی و سایر استانداردهای چاپ، تایید یا رد می‌کند.

موسسه ISC همانند سایر پایگاه‌های استنادی دارای لیستی از مجلات مورد تایید خود است که لیست مجلات ISC نامیده می‌شود. این لیست در برگیرنده بیش از سه هزار مجله علمی است که به چهار زبان گفته شده منتشر می‌شوند. در ادامه می‌توانید نسبت به دانلود لیست کامل مجلات ISC در سال ۲۰۱۸ به تفکیک هر کدام از چهار زبان اقدام نمایید.

دانلود لیست کامل مجلات ISC در سال ۲۰۱۸

برای دانلود لیست کامل مجلات ISC در سال ۲۰۱۸ می‌توانید از لینک مستقیم زیر استفاده نمایید. در این لیست ۱۲۸۴ مجله فارسی، ۲۷۳ مجله به زبان عربی، ۱۶۱۲ مجله به زبان انگلیسی و ۵۶ مجله به زبان فرانسوی فهرست شده است.

 

+بیشتر بخوانید: دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸

+بیشتر بخوانید: دانلود جدیدترین لیست مجلات اسکوپوس Scopus

+بیشتر بخوانید: دانلود لیست مجلات ایرانی آی اس آی ISI

+بیشتر بخوانید: دانلود لیست مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی وزارت علوم اردیبهشت ۹۷

2 ديدگاه

  1. ماندانا صاحب زاده ۱۳۹۸-۰۳-۲۹ در ۰۶:۰۹- پاسخ دادن

    با سلام و عرض احترام
    من در سال ۲۰۱۷ یک مقاله در یکی از مجلات ایندکس شده در ISC پذیرش و چاپ کردم .
    اسم مجله : «Journal of Administrative Management, Education and Training (JAMET)
    والیوم ۱۳ ، ایشیو ۲ چاپ شد . چاپ در اردیبهشت ۹۶ انجام شد . اسم مقاله ام «
    An Interdisciplinary Approach to the Study of Air Pollution and Health Case Study: Tehran
    » . بود . برای دفاع دکترای خود در ۳۱ اردیبهشت از این مقاله استفاده کردم . تا آن تاریخ این مجله در سایت ISC وجود داشت و مورد تایید بود که انتخابش کردم . امروز با من تماس گرفتند و گفتند این مقاله را رد کرده اند . من وارد سایت ISC شدم و متوجه شدم حدود ۲ ماه بعد از دفاعم مجله در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۷ از رده ISC خارج شده . الان می گویم این مجله بعد از تاریخ دفاعم از رده خارج شده . می گویند اصلا ISC نبوده که در ۱ آگوست خارج شده . اگر نبوده پس چرا در سایت زمان خروج برای آن اعلام کرده ؟ لطفا راهنمایی و کمک فرمایید . دچار مشکل شده ام . آیا لیست مجلات ISC در سال ۹۵ را می توانم از جایی پیدا کنم که بتوانم ثابت کنم مجله قبلا جز ISC بوده است؟ با سپاس فراوان از راهنماییتان

    • مدیر سایت ۱۳۹۸-۰۴-۱۲ در ۱۴:۴۰- پاسخ دادن

      سلام خدمت شما
      طبق بخشنامه وزارت علوم اعتبار مجلات در روز پذیرش مورد قبول است. یعنی اگر در روزی که مقاله شما پذیرش شده مجله در لیست بوده کفایت می کتد. اما از طرف دیگر خیلی از دانشگاه ها زیر بار این قضیه نمی روند. یعنی شما پذیرش رو گرفتید و دفاع هم کردید اما بعد از آن مجله از لیست خارج می شود و دانشگاه ملزم به قبول آن است.

ثبت ديدگاه