معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه‌های مختلف ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۱۵:۵۱ +۰۰:۰۰

معرفی کتاب برای ترجمه در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف

موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در زمینه معرفی کتاب برای ترجمه و چاپ کتاب با مترجمین، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران همکاری نماید. هر ساله هزاران کتاب در زمینه‌های مختلف علمی و غیر علمی در سراسر دنیا به چاپ می‌رسد. بسیاری از مترجمین و علاقمندان حوزه کتاب تمایل دارند برخی از کتاب‌ها را ترجمه و منتشر نمایند اما در این مسیر با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از محدودیت‌‌هایی که در این زمینه وجود دارد این است که یافتن کتاب‌های به روز و همچنین دریافت آن‌ها با توجه به محدودیت‌هایی که برای ایرانیان وجود دارد دشوار است.

همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر دارای اشتراک‌های سالانه و یا ماهانه در وبسایت‌های بزرگ‌ترین ناشران دنیا هستند. به همین دلیل امکان جستجو و دانلود کتاب‌‌های ناشران مختلف بین‌المللی با کمترین هزینه و در کمترین زمان میسر می‌باشد. در همین راستا موسسه نیتیو پیپر می‌تواند کتاب مورد نظر شما را با هزینه مناسب دریافت و در اختیار شما قرار دهد. همچنین این موسسه آمادگی دارد جستجوی این پایگاه‌‌ها را برای یافتن کتاب مناسب برای ترجمه انجام دهد و نتایج این جستجو را در اختیار شما قرار دهد.

یکی از نکات مهمی که مترجمین و پژوهشگران باید در آن دقت کافی داشته باشند نحوه گزینش کتاب برای ترجمه است. در گزینش یک کتاب مناسب برای ترجمه فاکتورهای مهم زیادی وجود دارد که عدم توجه به یکی از این عوامل می‌تواند نتیجه زحمات و زمان شما را از بین ببرد. در انتخاب کتاب باید فاکتورهایی مانند تعداد صفحات، دشواری زبان نویسنده، به روز بودن کتاب، سرشناس بودن نویسنده، شناخته شده بودن ناشر، فروش بین‌المللی کتاب، ترجمه شدن یا نشدن آن در داخل کشور و برخی دیگر از عوامل را مدنظر قرار داد. در ادامه با حوزه‌هایی که معرفی کتاب برای ترجمه در آن‌ها قابل انجام است آشنا خواهید شد.

معرفی کتاب برای ترجمه

حوزه‌ای تحت پوشش در معرفی کتاب برای ترجمه

موسسه نیتیو پیپر به دو دلیل عمده آمادگی دارد در تمامی زمینه‌ها و رشته‌ها به معرفی کتاب اقدام نماید. دلیل نخست دسترسی به آرشیو بسیاری از ناشران بزرگ بین‌المللی است که امکان جستجو و دریافت کتاب را فراهم کرده است. بدیهی است که صرف هزینه‌های چند هزار دلاری برای دریافت اشتراک توسط مترجمین دیگر و یا خرید کتاب‌ها به صورت تکی مقرون به صرفه نخواهد بود. دلیل دوم نیز داشتن رابط‌هایی در خارج از کشور است که کتاب‌های چاپی را به سرعت تهیه و برای موسسه ارسال می‌کنند.

هم اکنون موسسه نیتیو پیپر آماده همکاری با مترجمین، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید رشته‌های مختلف و سایر مترجمین است تا به معرفی کتب علمی و غیر علمی برای ترجمه در حوزه‌ها و رشته‌های زیر اقدام نماید:

– معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه رمان و شعر

– معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه سینما، تئاتر و نمایشنامه‌ها

– معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه تکنولوژی‌های نوظهور

– معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها

– معرفی کتاب برای ترجمه در رشته‌های علوم پزشکی

– معرفی کتاب برای ترجمه در رشته‌های فنی و مهندسی

– معرفی کتاب برای ترجمه در رشته‌های علوم انسانی

– معرفی کتاب برای ترجمه در رشته‌های هنر

– و معرفی کتاب برای ترجمه در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌‌های دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه معرفی کتاب برای ترجمه استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه معرفی کتاب‌های علمی و غیر علمی برای ترجمه کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد