دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۷-۵-۲۱ ۱۹:۵۱:۲۳ +۰۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۱|دانلودها|بدون ديدگاه

پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می‌توانند برای دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸ از سایت نیتیو پیپر اقدام نمایند. پایگاه اسکوپوس در سال ۲۰۰۴ و به عنوان رقیبی برای موسسه اطلاعات علمی یا ISI پایه گذاری شد. این پایگاه با بررسی مجلات علمی دنیا در هر سال، تعدادی از آن‌ها را وارد لیست خود می‌کند. در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار مجله علمی در لیست مجلات اسکوپوس دیده می‌شود.

مجلاتی ایرانی بسیاری در لیست اسکوپوس وجود دارد. در جدیدترین لیست این پایگاه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است ۱۴۰ مجله ایرانی نیز دیده می‌شود. عمده این مجلات در زمینه پزشکی و سلامت می‌باشد با این حال مجلاتی از رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی نیز در این لیست وجود دارد. در ادامه می‎‌توانید برای دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸ اقدام نمایید.

دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸

موسسه نیتیو پیپر اقدام به ارائه لینک مستقیم دانلود لیست مجلات ایرانی اسکوپوس در سال ۲۰۱۸ کرده است. این لیست شامل ۱۴۰ مجله ایرانی است که براساس نام مجلات مرتب سازی شده‌اند. همچنین اطلاعاتی مانند ISSN مجله، ضریب SJR، سطح کیفی مجله براساس Q1 تا Q4 و حیطه موضوعی مجله در این لیست آمده است.

 

+بیشتر بخوانید: دانلود جدیدترین لیست مجلات اسکوپوس Scopus

+بیشتر بخوانید: دانلود لیست مجلات ایرانی آی اس آی ISI

+بیشتر بخوانید: دانلود لیست مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی وزارت علوم اردیبهشت ۹۷

 

ثبت ديدگاه