محاسبه آنلاین قیمت ترجمه

۱۳۹۸-۹-۲۴ ۱۶:۱۱:۱۷ +۰۰:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۲۴|آموزش ها|بدون ديدگاه

ذغدغه بسیاری از افرادی که می‌خواهند از خدمات ترجمه استفاده نمایند این است که بدانند که چقدر باید هزینه ترجمه بپردازند. معمولاً زمان بسیار زیادی صرف این می‌شود که متقاضیان ترجمه برآوردی از هزینه ترجمه خود به دست آورند. در موسسه ترجمه متون نیتیو پیپر سعی نموده‌ایم با استفاده از یک ابزار دقیق به محاسبه آنلاین قیمت ترجمه بپردازیم تا متقاضیان به سرعت بتوانند برآورد اولیه‌ای از هزینه ترجمه را به دست آورند.  این ابزار دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. به راحتی می‌توانید با این ابزار کار کنید و با وارد کردن مقادیر مختلف و انتخاب گزینه‌های ترجمه، به محاسبه آنلاین قیمت ترجمه بپردازید. با سایت ترجمه تخصی نیتیو پیپر همراه باشید.

مزیت‌های استفاده از ابزار محاسبه آنلاین قیمت ترجمه

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

ابزار محاسبه آنلاین قیمت ترجمه به شما این امکان را می‌دهد که سریعاً بازخوردی از قیمت‌ها برای انواع ترجمه‌های ما دریافت نمایید. معمولاً بسیاری از موسسات خدمات ترجمه برای برآورد قیمت ترجمه می‌خواهند متن ترجمه شما را در اختیار بگیرند و بعد از آن شروع به محاسبه قیمت ترجمه نمایند. این یک پروسه بسیار وقت‌گیر و طاقت‌فرسایی است. همچنین، برخی از این موسسات برای برآورد هزینه ترجمه وجه نیز دریافت می‌نمایند که به لحاظ اقتصادی واقعاً به صرفه نیست.

  • براحتی قابل استفاده است

این ابزار پیچیده نیست. کافی است شما تعداد کلمات متن خود را وارد کنید، آنگاه کیفیت درخواستی ترجمه را نیز انتخاب نمایید (طلایی، نقره‌ای، برنزی) و سپس رشته مورد نظر یا موضوعیت متن را نیز بیافزایید. در نهایت، زبان مورد نیاز را نیز انتخاب کنید و قیمت نهایی را که بسیار نزدیک به قیمت واقعی است مشاهده نمایید.

  • قیمت تخمینی بسیار نزدیک به قیمت نهایی است

در بسیاری مواقع ما مشاهده می‌کنیم که قیمت‌های برآورده شده بسیار پایین‌تر از قیمت نهایی برای مشتریان تخمین زده می‌شود اما در مراحل بعد این هزینه بالاتر می‌رود. در این ابزار تمام سعی‌مان را انجام داده‌ایم که قیمت تخمینی بسیار نزدیک به قیمت نهایی باشد.

محاسبه آنلاین قیمت ترجمه بر حسب تعداد کلمات

شما اغلب کلمات “ترجمه مقرون به صرفه”، “ترجمه با هزینه پایین” و موارد مشابه را می شنوید، اما معنای واقعی این کلمات را فقط وقتی می‌خواهید که به دنبال سرویس مورد نیاز خود باشید، درک کنید. اینکه بدانید از چه روشی برای ترجمه شما محاسبه قیمت انجام می‌دهند تا مقرون به صرفه باشد خود یک سوال است.

به تایید بزرگترین موسسات ارایه خدمات ترجمه در جهان، قیمت‌گذاری بر حسب هر کلمه مناسب ترین روش برای محاسبه قیمت از دید مشتریان و مترجمان است. علاوه بر این، برآورد قیمت بر اساس تعداد کلمات باعث ممانعت از بحث‌های بعدی خواهد شد. برای مثال، وقتی شما برحسب صفحه قیمت را معین می‌کنید، احتمالاً صفحات یک کتاب بزرگ یا کوچک باشد و یا اینکه فونت مورد استفاده بزرگ و یا کوچک باشد که بخواهد مشکلاتی را ایجاد نماید. وقتی محاسبه قیمت ترجمه بر اساس تعداد کلمات باشد می توانید تصویری روشنی از هزینه دقیق را مشاهده کنید بدون اینکه حقی از شما ناحق شود. در ابزار محاسبه آنلاین قیمت ترجمه ما برحسب تعداد کلمات به تخمین قیمت اقدام نموده‌ایم. 

سطوح مختلف ترجمه در محاسبه آنلاین قیمت ترجمه

موسسه نیتیو پیپر در سه سطح خدمات ترجمه شده ارائه می‌دهد تا به بهترین نحو نیازهای خاص هر پروژه ترجمه را برآورده سازد. توجه داشته باشید که در کار با نرم‌افزار تخمین قیمت ترجمه انتخاب این سه سطح بر حسب نیازتان باشد و اینکه برحسب انتخاب شما، قیمت ترجمه نیز تغییر پیدا خواهد کرد. در زیر به ذکر سطوح مختلف ترجمه پرداخته‌ایم.

  • طلایی: ترجمه با کیفیت بالا معمولاً برای هدفی چون نشر و توزیع و انتشار. ترجمه توسط مترجم حرفه‌ای بومی زبان یا نیتیو انجام می‌شود. سپس توسط یک مترجم نیتیو دیگر دوباره‌خوانی و بررسی مجدد می‌شود. در نهایت، ترجمه انجام شده توسط یک فرد که نقش کنترل کیفیت نهایی دارد بازنگری می‌شود.
  • نقره‌ای: یک ترجمه حرفه‌ای استاندارد است. ترجمه توسط مترجم حرفه‌ای بومی زبان انجام می‌شود. ارزیابی کیفی مدیر کنترل کیفیت انجام می‌شود تا خطاهای نهایی در آن حذف شوند. 
  • برنزی: ترجمه‌ای مناسب برای درک متن یا برای استفاده شخصی. این ترجمه برای هدفی مانند نشر و توزیع مناسب نیست. معمولاً برای انجام این ترجمه، از مترجمین که تجربه استفاده می‌شود و سعی می‌گردد در انتها خطاهای ترجمه بزرگ و مشخص حذف شود ولی متن ترجمه دارای آن کیفیتی است نیست که بخواهید از آن برای اموری مانند ترجمه کتاب، ترجمه مقاله یا ترجمه بروشور تبلیغاتی استفاده کنید. 

با افتخار می‌توانیم ادعا کنیم که موسسه ما جزو موسسات ارایه خدمات ترجمه است که بهترین و معقولانه‌ترین قیمت را برای متقاضیات ترجمه متن ارایه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات ترجمه موسسه نیتیو پیپر استفاده نمایید و کیفیت کار را به صورت واقعی در متون ترجمه‌ای خود مشاهده کنید. مقالات دانشگاهی ترجمه شده توسط مترجمین این موسسه در بهترین مجلات دنیا ارزیابی شده و در سطح بسیار عالی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

موسسه نیتیو پیپر ارایه دهنده خدمات مربوط به ترجمه تخصصی متون دانشگاهی و غیردانشگاهی است و شما می‌توانید برای دریافت ترجمه تخصصی متن یا ترجمه کتاب می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما، با همکارنمان در ارتباط باشید. درخواست ثبت شده شما در کوتاهترین زمان ممکنه از سوی همکارانمان بررسی خواهد شد.

 

ثبت ديدگاه