چاپ مقاله در نشریات داخلی ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۴۵:۱۵ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله در نشریات داخلی

یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت در نیتیو پیپر چاپ مقاله در نشریات داخلی می‌باشد. هم اکنون در ایران پژوهشگران بسیاری وجود دارند که در حیطه‌های مختلف به مطالعه و پژوهش می‌پردازند و سعی دارند تا مقالات خود را در مجلات معتبر درج نمایند. خدمات چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته‌های مختلفی ارایه می‌شود و در کنار آن موسسه نیتیو پیپر نیز جهت کمک به انجام این فرآیند خدمات ارزنده‌ای را به پژوهشگران ارایه می‌کند.

چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته‌های دانشگاهی مختلف

  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته روانشناسی
  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته مدیریت
  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته مهندسی عمران
  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته مهندسی مکانیک
  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته حقوق
  •  چاپ مقاله در نشریات داخلی در رشته مهندسی برق
  •  چاپ مقاله در مجلات داخلی در رشته علوم پزشکی و پرستاری
  •  چاپ مقاله در مجلات داخلی در رشته‌های دیگر دانشگاهی

چه خدماتی برای چاپ مقاله در نشریات داخلی ارایه می‌گردد؟

۱- انتخاب و معرفی مجله

۲- نگارش کاورلتر

۳- ترجمه تخصصی و نیتیو در صورتی که نشریه داخلی مقالات را به زبان انگلیسی چاپ کند

۴- فرمت‌بندی مقاله

۵- ارسال و سابمیت مقاله

۶- پیگیری و امور مربوط به مکاتبات چاپی با سردبیر

چاپ مقاله در نشریات داخلی و انواع آن‌ها

۱- مجلات علمی پژوهشی داخلی وزارت علوم

مجلات علمی پژوهشی داخلی بالاترین سطح علمی را در ایران دارند. این مجلات از سوی وزارت علوم مورد بررسی و ارزشیابی قرار داده ‌می‌شوند. وزارت علوم با بررسی کیفیت مقالات چاپ شده یک نشریه و با در نظر گرفتن ملاک‌ها و شرایط مختلف امتیاز علمی پژوهشی داخلی را به مجله اطلاق می‌کند. تمامی دانشگاه‌های موجود در کشور چاپ مقاله در این مجلات را مورد تایید قرار می‌دهند و برای دانشجویان و پژوهشگران نیز این مجلات جذابیت بالایی را دارند.

۲- مجلات علمی پژوهشی داخلی وزارت بهداشت

فهرست این مجلات از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود و امتیاز و سلب امتیاز آنها نیز زیر نظر این وزارت انجام می‌شود. این مجلات عمدتاً در حیطه رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، عصب‌شناسی و علوم زیستی به چاپ مقاله می‌پردازند.

۳- مجلات علمی پژوهشی دانشگاه آزاد

این مجلات از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و امتیازدهی می‌شوند و دارای امتیازپژوهشی برای پژوهشگران می‌باشند.

۳- مجلات علمی ترویجی داخلی

مجلات علمی ترویجی داخلی نیز از سوی وزارت علوم امتیازدهی می‌شوند و در مقایسه با مجلات علمی پژوهشی امتیاز پژوهشی پایین‌تری دارن.

۴- مجلات علمی تخصصی

این مجلات به لحاظ امتیاز علمی از تمامی انواع مجلات ذکر شده پایینتر هستند. افرادی که معمولاً هم اکنون دارای رزومه قوی پژوهشی هستند آغاز کار پژوهشگری را با درج مقالات خود در چنین مجلاتی شروع کرده‌اند و توانسته‌اند با بحث نگارش مقاله، داوری و ارسال و چاپ مقاله آشنا شوند و تجربیات بسیار خوبی کسب نمایند. این مجلات دارای ISSN هستند که عموماً از سوی وزارت ارشاد اخذ می‌شوند. در صورتی که کار چاپ و نشر را به صورت قوی ادامه دهند می‌توانند امتیاز علمی ترویجی و در نهایا امتیاز علمی پژوهشی را نیز اخذ نمایند.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در نشریات داخلی را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.