پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۸:۴۷ +۰۰:۰۰

پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس

هر سال تعداد بسیاری از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید رشته مدیریت و گرایش‌های مختلف آن مقالاتی را برای مجلات ISI و اسکوپوس ارسال می‌کنند اما متاسفانه هنوز هم میزان مقالات این رشته در مجلات خارجی با توجه به تعداد دانشجویان و اساتید کم است. موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر با تشکیل گروهی متشکل از پژوهشگران برجسته، آمادگی دارد در زمینه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس خدمات لازم را به دانشجویان و اساتید ارائه دهد.

در زمینه مجلات رشته مدیریت باید این نکته ذکر شود که بیشتر مجلات ISI و اسکوپوس این رشته از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و سردبیران مشهوری که در دنیای مدیریت سرآمد هستند مسئولیت علمی این مجلات را برعهده دارند. بنابراین باید به کیفیت مقالات ارسالی به این مجلات و همچنین انتخاب مجله با استفاده از چند فاکتور اساسی دقت ویژه‌ای شود. در ادامه با خدمات نیتیو پیپر در زمینه چاپ مقالات رشته مدیریت بیشتر آشنا خواهید شد.

پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس

خدمات مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله مدیریت

فرایندی که باید طی شود تا یک مقاله مدیریت در مجله‌ای به چاپ برسد را می‌توان در چند گام اساسی خلاصه کرد که عبارتند از انتخاب مجله مناسب، آماده سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، سابمیت مقاله و پیگیری اصلاحات داوران و سردبیر مجله. البته به این مراحل باید ترجمه نیتیو و تخصصی را نیز اضافه کرد که باید با تاکید ویژه‌ای به آن نگریست.

مرحله نخست در پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس این است که مجله‌ای مناسب را انتخاب کنید. انتخاب مجله با توجه به فاکتورهایی مانند مدت زمان پروسه داوی و چاپ، هزینه مجله، کیفیت و شاخص‌های مجله و حوزه‌های موضوعی مجله انجام می‌گیرد. پس از انتخاب مجله مناسب باید فایل‌های لازم برای سابمیت مانند فایل اصل مقاله، فایل جداول و شکل‌ها، فایل اسامی نویسندگان و کاور لتر را آماده سازی کنید.

پس از انتخاب مجله و آماده‌سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، باید مقاله را در سایت مجله سابمیت نمایید. البته تعداد کمی از مجلات مقالات را با استفاده از ایمیل دریافت می‌کنند اما بیشتر مجلات برای این کار از سامانه‌ خاصی استفاده می‌کنند که در آن مراحل سابمیت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد. پس از نهایی شدن سابمیت باید منتظر نظر سردبیر باشد. در صورت تایید اولیه مقاله توسط سردبیر، مقاله به داوران ارسال می‌گردد و نویسنده مسئول باید اصلاحات مورد نظر را بر روی مقاله اعمال کند.

با توجه به مراحل بالا، به نظر می‌رسد که علاوه بر داشتن اطلاعات لازم در حوزه علمی مورد نظر، داشتن تجربه در انتخاب مجله، آماده سازی مقاله، سابمیت مقاله و ارائه توضیحات و اصلاحات به مجله نیز در پذیرش یا رد شدن یک مقاله تاثیرات بسیار زیادی دارند. موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه مشاوره‌ها و خدمات کامل در زمینه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس به دانشجویان و اساتید این رشته است.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله مدیریت

با توجه به اینکه رشته مدیریت دارای چندین گرایش است، انتخاب مجله مناسب برای هر گرایش بسیار مهم است. به جز تعداد معدودی مجله که عمومی‌تر هستند و تقریباً در تمامی گرایش‌های مدیریت مقاله چاپ می‌کنند، سایر مجلات بسیار تخصصی‌تر عمل می‌کنند. گرایش‌های تحت پوشش در زمینه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت عبارتند از:

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت صنعتی

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت بازگانی

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت مالی

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت دولتی

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت منابع انسانی

– پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در سایر گرایش‌های مدیریت

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله مدیریت کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.