چاپ مقاله در مجلات ISC ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۶:۵۷ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله در مجلات ISC

بسیاری از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران علاقه به چاپ مقاله در مجلات ISC دارند. دلیل تمایل به چاپ مقاله در این مجلات این است که در تمامی دانشگاه‌های و مراکز علمی و دانشگاهی ایران، مجلات ISC مورد تایید هستند. بنابراین با چاپ مقاله در مجلات ISC امتیازات لازم برای مواردی مانند مصاحبه دکتری، مصاحبه هیئت علمی، دفاع از پایان نامه و ارتقاء هیئت علمی به صورت کامل به اساتید، پژوهشگران و دانشجویان تعلق می‌گیرد.

مجلات ISC به مجلاتی گفته می‌شود که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منتشر می‌شود. بیشتر این مجلات متعلق به کشور ایران است. البته برخی مجلات متعلق به سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه، عربستان، مالزی و مصر نیز در این لیست دیده می‌شود. زبان بیشتر مجلات ISC انگلیسی است اما مجلاتی به زبان‌های فارسی، عربی، ترکی و زبان سایر کشورها نیز در بین آن‌ها وجود دارد.

به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای چاپ مقاله در مجلات ISC موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر گروهی را در این زمینه تشکیل داده است که به صورت اختصاصی بر ارائه خدمات مرتبط با چاپ مقالات در این مجلات تمرکز دارند. هدف این گروه یافتن مجلاتی با کمترین زمان پروسه داوری است و سایر خدمات مربوط به چاپ مقاله مانند ترجمه و آماده سازی فایل‌ها و نگارش کاور لتر را نیز بنا به درخواست متقاضیان ارائه می‌دهند. در ادامه با خدمات ما در این زمینه بیشتر آشنا خواهید شد.

پذیرش مقاله از مجلات ISC

خدمات مرتبط با چاپ مقاله در مجلات ISC

برای چاپ یک مقاله در مجلات مختلف نیاز به انجام برخی کارهای مقدماتی مانند ترجمه، نگارش کاور لتر، آماده سازی فایل‌ها، سابمیت و انجام مکاتبات است. در مجلات ISC نیز همین پروسه طی می‌شود و چنانچه فرایند کار توسط یک گروه مجرب و متخصص در امور پژوهشی انجام شود احتمال پذیرش و چاپ مقاله افزایش خواهد یافت. برخی از خدمات موسسه نیتیو پیپر در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISC عبارت است از:

۱- یافتن مجله ISC مناسب: در لیست مجلات ISC بیش از ۳۰۰۰ مجله در رشته‌های مختلف علمی وجود دارد و انتخاب مجله مناسب از بین آن‌ها کمی دشوار به نظر می‌رسد. در انتخاب مجله مناسب باید به فاکتورهایی مانند زمان پذیرش، هزینه مجله، کیفیت مجله و نرخ پذیرش مقالات توجه شود (اینجا را بخوانید). همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر با بررسی کامل مجلات و با در نظر گرفتن تمامی متغیرها، بهترین مجلات را انتخاب می‌کنند تا شانس پذیرش و چاپ مقاله بالاتر باشد.

۲- ترجمه، آماده سازی و سابمیت مقاله: پس از انتخاب مجله مناسب، مقاله باید به زبان مورد نظر که در بیشتر موارد انگلیسی است ترجمه شود. موسسه نیتیو پیپر مجری تخصصی ترجمه نیتیو در ایران است. این موسسه بالاترین کیفیت ترجمه را در زمان کم و با هزینه مناسب به پژوهشگران ارائه می‌دهد. همچنین همکاران پژوهشگر ما در آماده سازی مقاله مانند فرمت بندی مقاله، نگارش کاور لتر و آماده سازی فایل اسامی نویسندگان به شما مشاوره‌‌های لازم را ارائه خواهند داد. در نهایت مقاله توسط بخش چاپ مقاله موسسه نیتیو پیپر در سایت مجله سابمیت می‌شود.

۳- پیگیری مکاتبات و انجام اصلاحات: پس از سابمیت مقاله در مجله، سردبیر و داوران اصلاحاتی را به مقاله وارد می‌کنند که برخی از آن‌ها را باید اصلاح کرد و برخی دیگر نیازمند پاسخ‌های شفاف است تا داوران درباره بخش‌های مبهم قانع شوند. نویسنده مسئول در این مرحله اهمیت زیادی دارد و نیاز به دریافت مشاوره از پژوهشگران باتجربه برای بالا بردن احتمال پذیرش مقاله ضروری است. همکاران پژوهشگر ما در موسسه نیتیو پیپر در تمامی رشته‌ها خدمات مربوط به پیگیری مکاتبات با مجله را با دقت انجام خواهند داد.

پذیرش مقاله از مجلات ISC

رشته‌های تحت پوشش در چاپ مقاله در مجلات ISC

لیست مجلات ISC دربردارنده مجلات علمی در تمامی رشته‌های دانشگاهی است. به همین دلیل خدمات موسسه نیتیو پیپر در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISC در تمامی رشته‌های دانشگاهی ارائه می‌شود و شما می‌توانید از مشاوره‌های همکاران ما در این زمینه استفاده نمایید. برخی از رشته‌های تحت پوشش عبارتند از:

– چاپ مقاله در مجلات ISC در تمامی رشته‌های علوم انسانی

– چاپ مقاله در مجلات ISC در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی

– چاپ مقاله در مجلات ISC در رشته‌های پزشکی و حوزه سلامت

– چاپ مقاله در مجلات ISC در رشته‌های هنر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISC استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در مجلات ISC کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد