ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۳۸:۴۱ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS

پایگاه ISI و SCOPUS یکی از معروف‌ترین پایگاه‌های علمی در جهان هستند که بسیاری از پژوهشگران با هدف چاپ مقاله در مجلات این دو پایگاه کار پژوهش خود را شروع می‌کنند. ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS برای پژوهشگران و دانشجویان و اساتید مزایا و امتیازات زیادی دارد و می‌توان گفت بخش اعظمی از تولید علم در جهان هم اکنون متعلق به این دو پایگاه علمی است.

دو پایگاه ISI و اسکوپوس مجلات زیادی را در خود شامل می‌شوند که در رشته‌های مختلف دانشگاهی اقدام به چاپ مقالات می‌نمایند. با نیتیو پیپر همراه باشید.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS در رشته‌های دانشگاهی مختلف

خدمات چاپ مقاله ISI و اسکوپوس در رشته‌های دانشگاهی مختلف دانشگاهی ارایه می‌شود و پژوهشگران می‌توانند فارغ از هر رشته‌ دانشگاهی که در آن مشغول به فعالیت هستند با همکاران ما در نیتیو پیپر در ارتباط باشند.

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS در رشته‌های مهندسی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS در رشته‌های علوم پایه
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS در رشته‌های علوم انسانی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS علوم پزشکی

تاکنون نیتیو پیپر توانسته است در هریک از رشته‌های دانشگاهی فوق در امر چاپ مقاله در دو پایگاه اسکوپوس و آی اس آی خدمات زیادی را به دانشجویان و پژوهشگران و اساتید ارایه دهد. خدمات قابل ارایه در نیتیو پیپر در زیر ارایه شده است.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS

خدمات ترجمه مقاله و چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS در رشته‌های دانشگاهی

در زیر به ذکر خدمات مهم نیتیو پیپر در حیطه چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS می‌پردازیم:

۱- معرفی مجلات اسکوپوس و آی اس آی معتبر

با توجه به اسکوپ مقاله نگارش شده و کلیدواژگان و اسکوپ مجله، مجله مرتبطی به پژوهشگر معرفی می‌شود. در حین معرفی مجله، اطلاعات مهمی مانند ضریب پذیرش سالیانه مجله، مدت زمان داوری، هزینه‌های چاپ و سایر موارد مهم بر حسب نیاز مولفین مقاله به آنان ارایه می‌شود و بعد از تصمیم‌گیری نهایی، انتخاب انجام می‌گردد.

۲- بررسی کیفی و فنی مقاله (داوری مقاله)

این امکان وجود دارد که مقاله قبل از ارسال به مجله توسط همکاران علمی نیتیو پیپر مورد داوری قرار گیرد. همکاران ما عمدتاً از اساتید دانشگاه و افراد با رزومه قوی می‌باشند که بر حسب تجربه خود در حیطه داوری مقالات می‌توانند قبل از ارسال مقاله به مجله اشکالات اساسی آن مشخص می‌گردد.

۳- ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله

تخصص اصلی موسسه نیتیو پیپر در ترجمه تخصصی و نیتیو مقالات دانشگاهی است. پژوهشگران می‌توانند برای دریافت یک ترجمه باکیفیت و استاندارد جهانی با همکاران ما در ارتباط باشند.

۴- نگارش کاورلتر برای مقاله

کاورلتر امروزه یکی از ملزومات حین ارسال مقاله به مجله است. نگارش کارولتر باید بر اساس اصول خاصی انجام شود و این امر در موسسه نیتیو پیپر برای پژوهشگران قابل انجام است.

۵- ارسال و سابمیت مقاله

ایجاد اکانت شخصی و ارسال از طریق فرم ارسال آنلاین و همچنین فورمت‌بندی مقاله جزوه خدمات موسسه نیتیو پیپر می‌باشد که پژوهشگران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

۶- انجام مکاتبات با سردبیران مجله

انجام مکاتبات لازم با سردبیران مجله اهمیت خاصی در چاپ مقاله دارد. بسیاری از مقالات به خاطر این ریجکت می‌شوند که مکاتبات به وقت و دقیق با سردبیران انجام نمی‌شود و پیگیری‌های لازم صورت نمی‌گیرد.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI و SCOPUS را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.