چاپ مقاله اسکوپوس Scopus ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۴۳:۴۷ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله اسکوپوس Scopus

از دیگر خدمات نیتیو پیپر به پژوهشگران چاپ مقاله اسکوپوس Scopus است. پایگاه اسکوپوس اخیراً به یکی از پایگاه‌های علمی بسیار مجبوب در بین پژوهشگران تبدیل شده است. در سالهای نچندان دور مجلات پایگاه اسکوپوس به لحاظ اقبلا عمومی ضعیف بودند و بسیاری از نهادهای و سازمان‌های آموزشی چاپ مقاله در مجلات این پایگاه را مورد پذیرش قرار نمی‌دادند. اما هم اکنون مجلات این پایگاه که یکی از بخش‌های پایگاه علمی الزویر است بسیار محبوب و شناخته شده هستند. برای مجلات اسکوپوس ضریب تاثیر نیز محاسبه می‌شود و به جای استفاده از مقدار عددی، از چارک‌ها استفاده می‌شود (Q1 تا Q4). در زیر به ارایه خدمات قابل ارایه برای چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در موسسه نیتیو پیپر اقدام می‌کنیم.

چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در رشته‌های دانشگاهی مختلف

چاپ مقالات در مجلات معتبر اسکوپوس در تمامی رشته‌ها در موسسه نیتیو انجام می‌پذیرد. پژوهشگران تمامی رشته‌های دانشگاهی که قصد چاپ مقاله در مجلات پایگاه اسکوپوس را دارند می‌توانند از خدمات ما بهره‌مند شوند.

  • چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در حیطه علوم انسانی و علوم تربیتی
  • چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در حیطه مهندسی
  • چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در حیطه علوم پزشکی، پرستاری و مامایی
  • چاپ مقاله اسکوپوس Scopus در حیطه علوم پایه

خدمات قابل ارایه در نیتیو پیپر برای چاپ مقاله اسکوپوس Scopus

۱- نگارش کاورلتر و ترجمه تخصصی یا ترجمه نیتیو مقاله

ترجمه تخصصی مقاله از الزامات مجلات پایگاه اسکوپوس است. مجلات این پایگاه حساسیت بسیار زیادی در بحث ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات ارسال شده دارند به شکلی که در صورت ضعیف بودن ترجمه مقاله، فارغ از ایده یا محتوای قوی آن مقاله را ریجکت می‌کنند یا در وهله اول به مولفان اعلام می‌کنند تا نگارش مقاله را مورد بازبینی قرار داده و مجدداً برای داوری ارسال کنند. آندسته از افرادی که تجریه در چاپ و پذیرش مقالات دارند می‌دانند که بررسی اولیه سردبیر از یک مقاله در تصمیم گیری نهایی مقاله بسیار تاثیرگذار است. اگر مقاله در نگاه اول یک سردبیر یا هیئت تحریریه قوی به نظر آید به احتمال بسیار بالایی با تصمیم‌گیری مثبت آنها همراه خواهد بود. همچنین، نگارش کاورلتر بسیار قوی و حرفه‌ای در کنار ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله شرایط را به سود مقاله بسیار ایده‌آل خواهد کرد.

۲- ارسال مقاله، فرمت‌بندی مقاله و ایجاد پنل اختصاصی در مجله

معمولاً در حین ارسال یکی از پر دردسرترین امور ممکن، فرمت‌بندی مقاله بر اساس دستورالعمل ابلاغی مجله است. همکاران ما در نیتیو پیپر بر اساس دستورالعمل مجله به فرمت‌بندی دقیق مقاله می‌پردازند. همچنین، ایجاد پنل کاربردی و ارسال و پیگیری مکاتبات با سردبیر و ارسال ایمیل‌های مکرر برای سردبیر می‌تواند روند پیگیری را تسریع بخشد.

۳- معرفی مجله و ذکر شرایط احتصاصی مجله

هر مجله برای پذیرش و چاپ مقالات یکسری شرایط و ضوابط اختصاصی دارد. آگاهی از این شرایط و ضوابط می‌تواند در هنگام انتخاب مجله چشم مولفان را بازتر کند تا آنها مجله مناسبی برای مقاله خود انتخاب کنند.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله اسکوپوس Scopus را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.