پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۹:۴۳ +۰۰:۰۰

پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس

رشته روانشناسی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های دانشگاهی در ایران است که تعداد بسیار زیادی دانشجو در گرایش‌های مختلف آن در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. بیشتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این رشته باید برای دفاع از پایان نامه خود مقاله‌ای را در یکی از مجلات معتبر به چاپ برسانند و موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر با تجربه و تخصص بالای خود آماده همکاری با دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته برای پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس است.

علاوه بر دانشجویان، اساتید و پژوهشگران نیز علاقه دارند نتایج مطالعات و پژوهش‌های خود را در مجلات معتبر به چاپ برسانند. به دلیل تعداد بالای مجلات در حوزه روانشناسی و همچنین دستورالعمل‌ها و سازوکار متفاوت این مجلات، ممکن است زمان و هزینه زیادی از جانب پژوهشگران برای چاپ یک مقاله صرف شود. موسسه نیتیو پیپر با بررسی مجلات این حوزه و انتخاب مجلات مناسب از نظر زمان، هزینه و کیفیت، خدمات پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی را به پژوهشگران این رشته ارائه می‌دهد.

پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس

خدمات مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی

از زمانی که فرایند پذیرش و چاپ یک مقاله آغاز می‌شود، مراحل مختلفی طی می‌شود که برخی از آن‌ها نیاز به تخصص و تجربه پژوهشگر دارند. موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در تمامی این مراحل خدمات مرتبط را به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ارائه دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

۱- یافتن مجله روانشناسی مناسب: با توجه به اینکه مجلات تفاوت‌هایی در هزینه، زمان بررسی مقالات، کیفیت شاخص‌های مجله، درصد پذیرش مقالات و ایندکس شدن دارند، باید در انتخاب مجله دقت زیادی شود. ممکن است یک مجله زمان پاسخ‌دهی بسیار کوتاهی داشته باشد اما از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد و از سوی دیگر برخی مجلات دارای پروسه یک الی دو ساله هستند که ممکن است با نیاز پژوهشگران همخوانی نداشته باشد.

۲- آماده سازی مقاله و نگارش کاور لتر: پس از انتخاب مجله متناسب، باید مقاله را مطابق با فرمت مجله مورد نظر ویرایش کنید و سپس فرم‌‎ها و فایل‌هایی که مجله درخواست می‌کند را آماده سازی کنید. یکی از مهم‌‌ترین بخش‌ها در این مرحله نگارش کاور لتر است که باید با دقت و مهارت نوشته شود. در این مرحله از پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی همکاران ما به شما کمک خواهند کرد و تمامی فایل‌ها و نامه‌های لازم را آماده سازی خواهند کرد.

۳- سابمیت مقاله: فرایند سابمیت مقاله به این صورت است که باید گام به گام فایل‌ها و اطلاعات خواسته شده توسط مجله را در سایت مربوطه بارگذاری نمایید. به دلیل تنوع سیستم‌های مورد استفاده در مجلات، ممکن است برخی از پژوهشگران در این مرحله با مشکل مواجه شوند. پس از انجام سابمیت مقاله یک نامه از طرف مجله برای شما ارسال خواهد شد تا درستی فرایند سابمیت تایید شود.

۴- پیگیری اصلاحات توسط نویسنده مسئول: زمانی که مقاله در مجله سابمیت شد، نویسندگان باید منتظر نظر اولیه سردبیر باشند. ممکن است سردبیر در همان مرحله اول مقاله را ریجکت نماید و اعلام نماید که مقاله برای مجله مناسب نیست. اما در صورتی که سردبیر تایید اولیه مقاله را صادر نمایند باید آن را به دو داور ارسال کند و نویسنده مسئول موظف است اصلاحات مناسب داوران را بر روی مقاله اعمال نماید. این بخش بسیار مهم است و نقشی تعیین کننده در پذیرش یا ریجکت شدن مقاله خواهد داشت.

در برخی از موارد انجام اصلاحات درخواستی داوران بر روی مقاله مقدور نیست یا اینکه داور متوجه بخشی از مقاله نشده است. در این حالت نویسنده مسئول باید بخش مربوطه را برای داور توضیح دهد و دلایل مربوط به عدم اصلاح هر بخش را بیان کند. نگارش متن مناسب در این مرحله و ارائه پاسخ‌های قانع و قابل قبول، راه را برای پذیرش و چاپ مقاله شما هموار خواهد کرد. همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر در بخش پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی با سابقه و تجربه بالای خود، آماده انجام این امور می‌باشند.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی

رشته روانشناسی از چند گرایش مختلف تشکیل شده است. برخی از مجلات روانشناسی عمومی‌تر هستند و امکان چاپ مقالات تمامی گرایش‌ها در آن‌ها وجود دارد اما برخی از مجلات به صورت تخصصی بر روی یک گرایش یا حوزه کار می‌کنند که در این صورت مقاله باید دقیقاً در همان حوزه باشد. حوزه‌های تحت پوشش نیتیو پیپر عبارتند از:

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی بالینی

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی عمومی

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی رشد و کودک

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی شغلی و سازمانی

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی سلامت

– پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی در حوزه روانشناسی عمومی و سایر حوزه‌های روانشناسی

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله روانشناسی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله روانشناسی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.