پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۴۶:۱۵ +۰۰:۰۰

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی در رشته‌های مختلف علمی و دانشگاهی می‌باشد. خدمات موسسه نیتیو پیپر در این زمینه شامل تمامی مراحل پذیرش تا چاپ می‌باشد. بنابراین امکان ارائه خدمات ترجمه نیتیو، ویراستاری علمی و نگارشی، فرمت بندی، نگارش کاور لتر، سابمیت کردن مقاله، انجام اصلاحات داوران و چاپ مقاله توسط همکاران ما میسر می‌باشد.

مجلاتی که توسط دو انتشارات بزرگ دنیای علم یعنی الزویر و اشپرینگر چاپ می‎‌شوند شامل هزاران مجله با بالاترین کیفیت در رشته‌های مختلف می‌باشد. مجلات این دو ناشر علمی دارای ضرایب تاثیر بسیار بالا هستند و برخی از مجلات بسیار مطرح همانند نیچر و انرژی توسط این دو ناشر به چاپ می‌رسند. هر کدام از این دو ناشر بیش از ۲۵۰۰ مجله و در مجموع بیش از ۵۰۰۰ هزار مجله را به چاپ می‌رسانند. در ادامه با خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر بیشتر آشنا خواهید شد.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

چرا پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر مهم است؟

امروزه بسیاری از محققان، دانشمندان و دانشجویان عقیده دارند که چاپ مقاله در یکی از مجلات الزویر یا اشپرینگر یک افتخار علمی بزرگ است. دلیل این موضوع کیفیت بسیار بالای مجلات این دو ناشر است. همچنین چاپ مقاله در مجلات این دو ناشر مزایای دیگری نیز برای پژوهشگران در پی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

۱- اگر مقاله شما در مجلات این دو ناشر به چاپ برسد تعداد بسیار بیشتری از پژوهشگران و دانشمندان دنیا به مقالات شما دسترسی خواهند داشت. بنابراین با چاپ مقاله در چنین مجلاتی، مقاله شما به نوعی در ویترین علمی دنیا جای می‌گیرد چرا که بیشتر پژوهشگران جستجوی علمی خود را از مجلات این دو ناشر آغاز می‌کنند.

۲- عمده مجلات چاپ شده در الزویر و اشپرینگر در لیست مجلات ISI یا همان کلاریویت آنالتیکس و اسکوپوس قرار دارند و دارای ضرایب تاثیر یا درجه بندی کیفی بسیار بالا هستند. بنابراین اگر شما یکی از مجلات این دو ناشر را انتخاب کنید می‌توانید از کیفیت مجله انتخابی خود مطمئن باشید. البته باید دقت شود که مجلات این دو ناشر از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند.

۳- عمده مجلات الزویر و اشپرینگر دارای فرایند داوری و پذیرش بسیار سریع هستند. برخلاف مجلات سایر ناشران، شما می‌توانید در هنگام سابمیت مقاله خود در مجلات این دو ناشر از مدت زمان پروسه داوری آگاه شوید. بنابراین می‌توانید مجلاتی را انتخاب کنید که زمان داوری آن‌ها بیش از چند هفته نیست.

۴- از دیگر مزایای چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر این است که جایگاه شما به عنوان یک پژوهشگر در حوزه علمی خودتان تثبیت می‌شود. بسیاری از پژوهشگران مقالاتی را در مجلات مختلف علمی به چاپ می‌رسانند اما تا زمانی که مقاله شما در یک مجله بسیار معتبر و دارای یک ناشر قوی به چاپ نرسد در بین دانشمندان آن رشته پذیرفته نخواهید شد.

تفاوت پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

پس از توضیحاتی که ارائه دادیم ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پذیرش و چاپ مقاله در مجلات کدام یک از این ناشران بهتر است. در اینجا معرفی بسیار کوتاهی از تاریخچه این دو ناشر خواهیم داشت تا بتوانید مجله مناسب‌تری را برای مقاله خود انتخاب کنید.

الزویر به عنوان یک چاپخانه کوچک در سال ۱۵۸۰ میلادی توسط لوئیس الزویر در هلند بنیان گذاری شد و در سال ۱۸۸۰ به شکل امروزی و در قالب یک انتشارات درآمد. این انتشارات تمرکز خود را روی چاپ کتاب‌های علمی قرار داده بود. با این حال در سال ۱۹۴۷ اولین مجله علمی خود را منتشر کرد و از آن سال به بعد به سرعت در زمینه چاپ مجلات علمی فعالیت خود را گسترش داد. هم اکنون الزویر صاحب وبسایت ساینس دایرکت و پایگاه اسکوپوس است و بیش از ۲۵ درصد علم دنیا توسط این الزویر تولید یا انتشار می‌یابد.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

اشپرینگر نیز به عنوان یک ناشر علمی بسیار مشهور، در سال ۱۸۴۲ توسط جولیوس اشپرینگر در کشور آلمان پایه ریزی شد. اشپرینگر در روزهای نخست خود تنها به عنوان یک کتاب فروشی فعالیت داشت اما با گسترش فعالیت‌های خود به یک انتشارات تبدیل شد. یکی از افتخارات بزرگی که مسئولین اشپرینگر همواره از آن یاد می‌کنند این است که این ناشر سابقه همکاری با ۱۵۰ برنده جایزه نوبل را داشته است.  هم اکنون مقر اصلی اشپرینگر در برلین قرار دارد.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

با توجه به سابقه و شهرتی که هر دو انتشارات دارند تفاوت چندانی بین کیفیت مجلات و سیاست‌های کاری این دو ناشر دیده نمی‌شود. بنابراین پژوهشگران می‌توانند با توجه به تمایل و علاقه خود مجلاتی را از هر یک از این دو ناشر انتخاب کرده و مقالات خود را در آن به چاپ برسانند.

خدمات مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با پژوهشگران ادیتورهای برخی از مجلات معتبر الزویر و اشپرینگر، و همچنین داشتن تیمی از پژوهشگران مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات پذیرش و چاپ مقاله به صورت تضمینی در مجلات الزویر و اشپرینگر می‌باشد. برخی از این خدمات عبارتند از:

– ارائه خدمات ترجمه نیتیو برای مجلات الزویر و اشپرینگر

– ارائه خدمات تکمیلی مانند فرمت بندی و رفرنس نویسی مقالات

– نگارش کاور لتر و آماده سازی سایر فایل‌های مرتبط برای سابمیت مقاله

– و ارائه تمامی خدمات پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در مجلات الزویر و اشپرینگر کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، می‌توانید همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.