پذیرش مقاله از مجلات ISC ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۰۹:۰۴ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله از مجلات ISC

در سال‌های اخیر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با نام اختصاری ISC با حمایت‌ها و تلاش‌های ایران آغاز به کار کرده است. این مرکز به عنوان سومین پایگاه استنادی علوم در جهان، توانسته است جایگاهی ویژه در مجامع علمی به خصوص در کشورهای اسلامی به دست آورد. موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با پذیرش مقاله از مجلات ISC به پژوهشگران، اساتید و دانشجویان است تا بتوانند با سرعت بیشتر مقالات علمی خود را در مجلات ISC به چاپ برسانند.

هم اکنون موسسه ISC شاخص‌های مختلفی مانند برترین دانشگاه‌های جهان اسلام و مجلات برتر جهان اسلام را منتشر می‌کند. مجلات ISC شامل مجلاتی است که در کشورهای اسلامی به چاپ می‌رسند و توانسته‌اند ملاک‌های مورد نظر این موسسه را برآورده سازند و به همین دلیل در لیست مجلات مورد تایید ISC قرار گرفته‌اند.

اگرچه بیشتر مجلاتی که در لیست مجلات ISC قرار دارند متعلق به کشور ایران هستند، اما مجلاتی از سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه، مالزی، اندونزی، مصر و عربستان نیز در این لیست وجود دارند. مجلات ISC در تمامی دانشگاه‌های ایران دارای اعتبار هستند و با چاپ مقاله در این مجلات می‌توان از تمامی امتیازات به خصوص در مصاحبه دکتری، ارتقاء هیئت علمی، دفاع از پایان نامه و مصاحبه شغلی استفاده کرد. در ادامه با خدمات ما در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISC آشنا خواهید شد.

پذیرش مقاله از مجلات ISC

خدمات موسسه نیتیو پیپر در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISC

برای گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISC باید چندین کار مهم را انجام داد که در اینجا به معرفی این مراحل خواهیم پرداخت. قابل ذکر است که همکاران و مشاوران ما آماده ارائه تمامی این خدمات به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی می‌باشند.

۱- یافتن مجله مناسب: در گام نخست باید از بین مجلات لیست شده توسط ISC یک مجله را انتخاب نمایید. انتخاب مجله یکی از مهم‌ترین بخش‌های این فرایند است. مجله مناسب لزوماً بهترین مجله نیست بلکه باید مواردی مانند نرخ پذیرش، زمان پذیرش، هزینه پذیرش و موارد مشابه دیگر را نیز در نظر بگیرید. همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر ضمن بررسی موضوع و محتوای مقاله شما و با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای بالا بهترین مجله را به شما پیشنهاد خواهند داد.

۲- ترجمه مقاله: در این مرحله باید مقاله خود را به زبان مورد نظر مجله ترجمه نمایید. عمده مجلات ISC به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند اما مجلاتی با زبان فارسی، عربی و ترکی استانبولی نیز در بین آن‌ها وجود دارد. موسسه نیتیو پیپر با بهره گیری از برجسته‌ترین مترجمین، آماده ارائه بالاترین کیفیت ترجمه به پژوهشگران گرامی است.

۳- آماده سازی مقاله و سابمیت: در این مرحله باید فایل‌های مختلفی که مجله از شما درخواست می‌نماید را آماده سازی نمایید. این فایل‌ها در بیشتر مجلات شامل فایل اصل مقاله، جداول و نمودارها، اسامی نویسندگان و کاور لتر می‌باشد. پس از آماده سازی این موارد باید مقاله را در سایت مجله و به صورت گام به گام سابمیت نمایید.

۴- انجام مکاتبات و اصلاحات درخواستی: نویسنده مسئول باید بتواند به شکلی موثر با مجله در ارتباط باشد، جواب سوالات داوران را به شکلی تخصصی و مناسب ارائه دهد و در صورت نیاز اصلاحات مورد نظر داوران و سردبیر را بر روی مقاله اعمال نماید. به دلیل اهمیت انجام این فرایند و تاثیر بالای آن در پذیرش یا رد مقاله شما، باید از متخصصان و پژوهشگران با تجربه در این مرحله استفاده نمایید.

پذیرش مقاله از مجلات ISC

رشته‌های تحت پوشش پذیرش مقاله از مجلات ISC

به دلیل اینکه در تمامی رشته‌های دانشگاهی مجلاتی در لیست مجلات ISC وجود دارد، موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات به تمامی دانشجویان و پژوهشگران در تمامی رشته‌های دانشگاهی است. بنابراین شما در هر رشته‌ای که باشید می‌توانید از خدمات مربوط به پذیرش مقاله از مجلات ISC در موسسه نیتیو پیپر بهره‌مند گردید. رشته‌های تحت پوشش عبارتند از:

– پذیرش مقاله از مجلات ISC در رشته‌های علوم انسانی

– پذیرش مقاله از مجلات ISC در رشته‌های فنی و مهندسی

– پذیرش مقاله از مجلات ISC در رشته‌های پزشکی و حوزه سلامت

– پذیرش مقاله از مجلات ISC در رشته‌های هنر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISC استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله از مجلات ISC کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله  خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.