ویرایش و ادیت نیتیو مقاله ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۲۰:۱۹ +۰۰:۰۰

ویرایش و ادیت نیتیو مقاله

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ویرایش و ادیت نیتیو مقاله به پژوهشگران و دانشمندان ایرانی است. تجربه نشان داده است که کیفیت پایین ترجمه و ادیت مقالات ایرانی یکی از عوامل اصلی در ریجکت شدن این مقالات از مجلات علمی برجسته دنیا است. برای مثال ممکن است پژوهشگران بیش از دو سال بر روی یک پروژه مطالعاتی وقت صرف کنند و با وجود نگارش بسیار قوی متن مقاله به زبان فارسی، متن ترجمه شده دارای کیفیت بالایی نباشد. در این صورت حاصل زحمات و هزینه‌های مادی که صرف این کار پژوهشی شده است به خوبی دیده نخواهد شد.

در بسیاری از موارد، پس از یک یا دو تجربه ناموفق در کار با مجلات با کیفیت، در نهایت پژوهشگران مقاله خود را به مجلات متوسط ارسال می‌کنند. بنابراین استفاده از خدمات ترجمه تخصصی و همچنین ویرایش و ادیت نیتیو مقالات یک ضرورت برای پژوهشگران به شمار می‌رود. مجلاتی که دارای ضریب تاثیر بالای ۲ هستند و یا در مجلات دسته Q1 اسکوپوس قرار دارند، با مشاهده کمترین ایرادات نگارشی و ویرایشی در مقالات، آن‌ها را ریجکت می‌کنند. دلیل آن نیز حجم بالای مقالاتی است که به این قبیل ژورنال‌ها ارسال می‌شود و سردبیر مجله نیز با دست باز می‌تواند مقالاتی با ایرادات کم را نیز رد نماید.

موسسه نیتیو پیپر هم اکنون با اساتید برجسته رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه‌های معتبر جهان همکاری دارد. حاصل این همکاری ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در اکثر رشته‌های دانشگاهی است. تاکنون صدها مقاله برای مجلات متوسط و ده‌ها مقاله نیز برای مجلات با کیفیت بالا ترجمه و یا ادیت شده است. پژوهشگران بسیاری نیز از دانشگاه‌های سراسر ایران و مراکز پژوهشی مختلف با اعتماد به موسسه نیتیو پیپر از خدمات ما در زمینه ویرایش و ادیت نیتیو مقاله استفاده کرده یا می‌کنند. در ادامه با رشته‌های تحت پوشش در زمینه ویرایش و ادیت نیتیو مقالات آشنا خواهید شد.

ویرایش و ادیت نیتیو مقاله

رشته‌های تحت پوشش در ویرایش و ادیت نیتیو مقاله

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با پژوهشگران برجسته رشته‌های مختلف که زبان نیتیو آن‌ها انگلیسی می‌باشد، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش نیتیو مقالات در بیشتر رشته‌های دانشگاه می‌باشد. برخی از این رشته‌ها عبارتند از:

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در رشته‌های علوم پزشکی و سلامت

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در رشته‎‌های علوم رفتاری و روانشناسی

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در رشته‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در سایر رشته‌های علوم انسانی

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در رشته‌های فنی و مهندسی

– ویرایش و ادیت نیتیو مقاله در رشته‌‌های هنر

– و ویرایش و ادیت نیتیو مقالات در تمامی رشته‌ها و حوزه‌های تخصصی دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ویرایش و ادیت نیتیو مقاله استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ویرایش و ادیت نیتیو مقالات و همچنین پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد