لیست مجلات داخلی برای چاپ مقاله ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۴۴:۳۵ +۰۰:۰۰

لیست مجلات داخلی برای چاپ مقاله

در این مطلب به ارایه لیست مجلات داخلی برای چاپ مقاله پرداخته‌ایم. با استفاده از این لیست دانشجویان، پژوهشگران و اساتید می‌توانند مجلات داخلی معتبر را تشخیص داده و اقدام به چاپ مقاله در آنها نمایند. این لیست برای دو گروه از پژوهشگران کاربردی است. دسته اول پژوهشگران مبتدی هستند که تجربه بالایی در چاپ مقاله ندارند و لازم است قبل از چاپ مقاله لیست مجلات معتبر را بدانند. دسته دوم پژوهشگران مجربی هستند که احتمال دارد آخرین لیست مجلات معتبر و نامعتبر نمی‌دانند و شاید یک مجله علمی پژوهشی اخیراً سلب امتیاز شده است یا اینکه مجله جدیدی امتیاز علمی پژوهشی یا علمی ترویجی کسب نموده است. با نیتیو پیپر همراه باشید.

لیست مجلات داخلی برای چاپ مقاله

سه نوع مجله وجود دارد که بر اساس هریک از آنها لیست مجلات داخلی برای چاپ مقاله را ارایه می‌کنیم:

۱- مجلات علمی پژوهشی داخلی وزارت علوم

این مجلات همانطور که از نامشان پیداست از طرف وزارت علوم معرفی و امتیازدهی می‌شوند و مسئولیت اعتبارسنجی آنها نیز دردست خود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. برای دستی یابی به لیست مجلات علمی پژوهشی داحلی وزارت علوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فهرست نشریات علمی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اردیبهشت ۱۳۹۸

۲- مجلات علمی پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور

وزارت بهداشت متصدی مجلات علمی پژوهشی داخلی وزارت بهداشت است و خود این نهاد مسئولیت امتیازدهی، اعتبارسنجی و معرفی و مجلات مورد تایید و مجلات بلک لیست را برعهده دارد. این مجلات عمدتاً به چاپ مقاله در رشته‌های علوم پزشکی، علوم عصبی، پرستاری و مامایی می‌پردازند. برای دستی یابی به لیست مجلات علمی پژوهشی داحلی وزارت علوم بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود لیست مجلات علمی پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور سال ۱۳۹۸

۳- مجلات علمی ترویجی داخلی

این مجلات نیز توسط وزارت علوم معرفی و امتیاز دهی می‌شوند. در مقایسه با مجلات علمی پژوهشی در درجه پایین‌ کیفی هستند اما اخیراً اهمیت دوچندانی در پژوهش پیدا نموده‌اند. بسیاری از دانشگاه‌ها نیز به مقالاتی که در این مجلات چاپ و نشر پیدا کرده‌اند امتیاز پژوهشی ارایه می‌کنند. برای دستی یابی به لیست مجلات علمی ترویجی داحلی وزارت علوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود لیست مجلات علمی ترویجی وزارت علوم اردیبهشت ۹۷

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.