سابمیت مقاله و اکسپت مقاله از مجلات معتبر خارجی ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۳:۴۳ +۰۰:۰۰

سابمیت مقاله و اکسپت مقاله از مجلات معتبر خارجی

بسیاری از پژوهشگران علاقه دارند مقالات خود را در مجلات معتبر دنیا به چاپ برسانند و به همین دلیل موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر خدماتی را در ارتباط با سابمیت مقاله و اکسپت مقاله به پژوهشگران ارائه می‌دهد. چاپ مقاله در مجلات خارجی و معتبر که شامل مجلات ISI، اسکوپوس، پابمد و برخی دیگر از پایگاه‌های علمی دیگر است مزایای بیشتری نسبت به چاپ مقاله در مجلات داخلی دارد و به همین دلیل تمایل برای چاپ چنین مجلاتی بیشتر است.

مقالاتی که در مجلات معتبر خارجی به چاپ می‌رسند عموماً به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند که به معنی دسترسی داشتن جامعه بزرگ‌تری از پژوهشگران به این مقاله است. از سوی دیگر نمایه شدن مقالات در تعداد زیادی پایگاه علمی احتمال دیده شدن مقاله را بالاتر می‌برد. این عوامل سبب می‌شود که مقالاتی که در مجلات خارجی به چاپ می‌رسند استنادات بیشتری دریافت کنند و این استنادات سبب بالاتر رفتن اعتبار علمی پژوهشگر، دانشگاه و حتی کشور مربوطه می‌شود.

به دلیل مراحل متعدد و تفاوت‌های موجود در سیاست‌های هر مجله، ممکن است فرایند سابمیت مقاله و اکسپت مقاله برای برخی از پژوهشگران دشوار به نظر برسد. به همین دلیل موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با سابمیت مقاله و اکسپت مقاله به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران رشته‌های مختلف است.

سابمیت مقاله و اکسپت مقاله

رشته‌های تحت پوشش در سابمیت مقاله و اکسپت مقاله

هر ساله تعداد بسیار زیادی مقاله از طرف پژوهشگران ایرانی به مجلات خارجی ارسال می‌شود. اگر چه سهم برخی رشته‌های علمی در چاپ مقالات بیشتر است اما می‌توان گفت که تقریباً در تمامی رشته‌ها تعدادی مقاله در ژورنال‌های معتبر به چاپ می‌رسد. به همین دلیل موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در تمامی رشته‌های دانشگاهی خدمات سابمیت مقاله و اکسپت مقاله را ارائه دهد که عبارتند از:

– سابمیت مقاله و اکسپت مقاله در رشته‌های علوم انسانی

– سابمیت مقاله و اکسپت مقاله در رشته‌های علوم پزشکی و سلامت

– سابمیت مقاله و اکسپت مقاله در رشته‌های فنی و مهندسی

– سابمیت مقاله و اکسپت مقاله در رشته‌های هنر

خدمات ما در حوزه سابمیت مقاله و اکسپت مقاله

در طول فرایند سابمیت مقاله و اکسپت مقاله در یک مجله خارجی، چند مرحله و گام اساسی وجود دارد که موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه تمامی خدمات در این زمینه است. اولین گام یافتن یک مجله مناسب از نظر هزینه، زمان پاسخگویی، درصد پذیرش و موضوع مجله است. در مرحله بعد باید مقاله خود را با فرمت مورد نظر مجله ویراستاری کنید و فایل‌هایی که مجله از پژوهشگران درخواست می‌کند از جمله فایل کاور لتر، فایل جداول و نمودارها و فایل اسامی نویسندگان را آماده سازی نمایید.

در مرحله سوم مقاله باید در مجله مورد نظر سابمیت شود و پس از تایید نهایی سابمیت توسط مجله، مقاله به داوران ارسال می‌گردد. نظرات داوران به نویسنده مسئول ارسال می‌شود و نویسنده مسئول باید با همکاری سایر همکاران خود و همچنین بهره گرفتن از تجارب سایر پژوهشگران اصلاحات مورد نظر سردبیر و داوران را انجام دهد. در صورت طی کردن صحیح این مراحل، پذیرش مقاله از سوی مجله صادر می‌شود و مقاله در نوبت چاپ قرار می‌گیرد.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه سابمیت مقاله و اکسپت مقاله استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه سابمیت یا پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.