ترجمه تخصصی حسابداری ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۱:۴۹:۱۱ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی حسابداری

رشته حسابداری از نظر تعداد دانشجویان و افراد فعال در آن یکی از سه رشته برتر دانشگاهی در ایران به شمار می‌رود. به دلیل کاربرد گسترده حسابداری در تقریباً تمامی شرکت‌ها و همچنین بازار کار مناسب نسبت به سایر رشته‌ها، متقاضی ورود به این رشته بسیار زیاد است. در جهت پاسخگویی به نیازهای علمی و آموزشی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این رشته، موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر خدمات ترجمه تخصصی حسابداری را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه می‌دهد.

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با اساتید و دانشجویان دکتری حسابداری که در دانشگاه‌های خارج از ایران مشغول به تحصیل هستند بالاترین کیفیت ترجمه را به متقاضیان ارائه می‌دهد. همچنین نظارت مستمر مترجمین ارشد و بازخوانی تمامی ترجمه‌های انجام شده، سبب تضمین کیفیت ترجمه‌ها شده است. بنابراین گروه ترجمه تخصصی حسابداری موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با ترجمه کتاب، مقاله، رزومه، مطالب سایت‌ها و همچنین سایر مطالب حسابداری می‌باشد.

ترجمه تخصصی حسابداری

خدمات و فرایند انجام ترجمه تخصصی حسابداری

خدمات موسسه نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی حسابداری شامل تمامی متون مرتبط با حسابداری در تمامی حوزه‌ها می‌باشد. دانشجویان و اساتید رشته حسابداری می‌توانند بالاترین کیفیت ترجمه را در کمترین زمان از موسسه دریافت نمایند. شفافیت پروسه ترجمه در موسسه نیتیو پیپر و انجام گام به گام و طبق برنامه ریزی آن سبب دریافت ترجمه باکیفیت توسط متقاضیان خواهد شد. پروسه ترجمه تخصصی حسابداری به صورت زیر خواهد بود:

۱- برآورد هزینه و زمان ترجمه: در گام نخست و پس از ارسال متن از سوی متقاضیان، همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر با استفاده از ابزارهای مختلف و براساس تعداد کلمات و دشواری متن، زمان و هزینه ترجمه را برآورد می‌کنند. با توجه به حجم ترجمه و ضریب دشواری آن، تخفیف‌های لازم بر روی هزینه ترجمه اعمال می‌شود. همچنین در صورت درخواست، از ترجمه فوری نیز می‌توان استفاده کرد.

۲-انتخاب مترجم: براساس گرایش و حوزه تخصصصی ترجمه و همچنین زمان تحویل کار، مترجم یا مترجمین مورد نظر انتخاب می‌شوند. در صورتی که حجم متن کم باشد یک مترجم برای ترجمه در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که حجم متن زیاد باشد از دو یا چند مترجم کمک گرفته می‌شود که یک مدیر وظیفه یکپارچه کردن و بازنویسی ترجمه را برعهده می‌گیرد.

۳- آغاز ترجمه و بررسی توسط مترجمین ارشد: با توافق طرفین بر روی زمان و هزینه و انتخاب مترجم، بلافاصله ترجمه متون مورد نظر آغاز می‌شود. پس از اتمام ترجمه طبق جدول زمان‌بندی شده توسط مترجم، ویراستاران و مترجمین ارشد موسسه وظیفه بازخوانی و تطابق دادن متن فارسی و انگلیسی را دارند. در صورتی که نیاز به اعمال اصلاحات جزئی باشد توسط این مترجمین بر روی متن اعمال می‌شود و ترجمه به متقاضی تحویل داده می‌شود.

۴- بررسی توسط متقاضی و ارسال اصلاحات: اگر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران پس از دریافت متن ترجمه شده نظراتی را در رابطه با بهبود ترجمه داشته باشند این موارد به سرعت بر روی متن ترجمه شده اعمال می‌گردد.

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی حسابداری

به دلیل همکاری موسسه نیتیو پیپر و اساتید و دانشجویان دکتری رشته حسابداری در گرایش‌های مختلف، امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی متون حسابداری در تمامی حوزه‌های مطالعاتی این رشته وجود دارد. گرایش‌های تحت پوشش حسابداری عبارتند از:

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش مالی

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش دولتی

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش صنعتی

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش مالیاتی

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش بودجه‌ای

– ترجمه تخصصی حسابداری در گرایش حسابرسی

– و ترجمه تخصصی حسابداری در سایر حوزه‌ها

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی حسابداری استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.