ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۰:۰۸ +۰۰:۰۰

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت ارائه خدمات بهتر به افرادی که نیاز به ترجمه در کمترین زمان دارند، خدمات ترجمه فوری را ارائه می‌دهد. به صورت طبیعی ارائه ترجمه با کیفیت کمی زمان‌بر است. این زمان برای تضمین کیفیت کارها ضروری است و اگر در این بخش عجله‌ای صورت گیرد ممکن است ترجمه از کیفیت کافی برخوردار نباشد. با این حال می‌توان با انجام اقداماتی در مواقع لازم خدمات ترجمه فوری با کیفیت بالا و مناسب را ارائه داد.

نحوه کار موسسه نیتیو پیپر در زمینه ترجمه فوری به این صورت است که گروه‌های دو یا سه نفری از مترجمین را در موسسه تشکیل داده است. اعضای هر گروه شامل مترجمینی است که از نظر سبک نگارش و ترجمه به همدیگر شبیه هستند. یک مدیر نیز وظیفه بازنویسی ترجمه‌ها را برعهده دارد. تمامی این تدابیر برای این منظور است که در هنگام انجام ترجمه فوری یکپارچگی و یکدست بودن متن حفظ شود. در ادامه با خدمات ما در زمینه ترجمه فوری آشنا خواهید شد.

ترجمه فوری

خدمات مرتبط با ترجمه فوری

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ترجمه فوری با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان و در تمامی حوزه‌ها می‌باشد. ترجمه فوری مقاله، کتاب، رزومه، داستان، مطالب مجلات و روزنامه‌ها و هر نوع متن دیگری به سرعت و با کیفیت انجام می‌گیرد. در ادامه با فرایند انجام ترجمه فوری در موسسه نیتیو پیپر و مراحل آن آشنا خواهید شد:

۱- برآوردن زمان و هزینه ترجمه: با ثبت سفارش ترجمه، همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر در یک زمان بسیار کوتاه که بین ۱ الی ۵ ساعت خواهد بود هزینه و زمان ترجمه را برآورد می‌کنند. با توجه به حجم ترجمه ممکن است از گروه‌ها دو، سه و یا چهار نفری برای ترجمه استفاده شود.

۲- شروع کار و آماده سازی ترجمه در کمترین زمان: در صورت تایید زمان و هزینه توسط متقاضی، بلافاصله ترجمه متن شروع می‌شود تا در کمترین زمان و طبق توافق اولیه، متن ترجمه شده آماده گردد. قابل ذکر است که با آماده شدن هر بخش از ترجمه، همان بخش به مترجمین ارشد موسسه ارجاع داده می‌شود تا همزمان کار بررسی و رفع اصلاحات احتمالی نیز انجام گیرد.

۳- تحویل ترجمه و رفع اصلاحات: طبق برنامه زمانی ارائه شده، متن ترجمه که توسط مترجمین ارشد موسسه نیز بررسی شده است تحویل متقاضی می‌گردد. در صورتی که اصلاحاتی بر روی متن ترجمه شده نیاز باشد به سرعت انجام شده و تحویل داده می‌شود.

حوزه‌های تحت پوشش در ترجمه فوری

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با طیف گسترده‌ای از همکاران مترجم در رشته‌های و حوزه‌های مختلف، آماده ارائه ترجمه در تمامی حوزه‌ها می‌باشد. در ادامه با برخی از حوزه‌های ترجمه فوری که خدمات مرتبط با آن در موسسه نیتیو پیپر ارائه می‌شود آشنا می‌شوید:

– ترجمه متون تخصصی و علمی در رشته‌های مختلف در کمترین زمان

– ترجمه رزومه و انگیزه نامه برای ارسال به دانشگاه‌ها و مشاغل در کمترین زمان

– ترجمه کتاب‌های عمومی و تخصصی در کمترین زمان

– ترجمه مطالب روزنامه‌ها و مجلات و سایت‌ها در کمترین زمان

– ترجمه قراردادها و اسناد در کمترین زمان

– ترجمه فیلم و سریال در کمترین زمان

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه فوری استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.