اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۴:۲۶ +۰۰:۰۰

اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس

گرفتن اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس دارای دشواری‌ها و مراحلی است که سبب می‌شود بسیاری از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران از آن منصرف شوند. براساس آمارها و اطلاعات موجود، نرخ ریجکت یا رد شدن مقالات ایرانی در مجلات علمی دنیا بالاتر از میانگین است و همین عامل  سبب شده است که تعداد زیادی مقاله که قابلیت چاپ شدن در مجلات معتبر دنیا را دارند در مجلات داخلی به چاپ برسند.

برای کمک به حل این مشکل، موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر تیمی از پژوهشگران و اساتید را گردآوری کرده است تا در فرایند گرفتن اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس و چاپ مقالات به ارائه مشاوره و خدمات مختلف به پژوهشگران بپردازند. این مشاوره‌ها و خدمات از نخستین گام اکسپت تا چاپ نهایی مقاله را شامل می‌شود. در ادامه می‌توانید با خدمات ما در این زمینه آشنا شوید.

اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس

خدمات مرتبط با اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس

برای گرفتن اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس باید مراحلی طی شود که در هر کدام از این مراحل نیاز به حضور مشاوری توانا در کنار پژوهشگر ضروری است. در ادامه با این مراحل و نکات فنی هر یک از این مراحل بیشتر آشنا خواهید شد.

۱- نگارش مقاله و ترجمه: مهم‌ترین بخش فرایند گرفتن اکسپت مقاله نگارش یک مقاله مناسب و در سطح مجلات معتبر دنیا است. منظور ما از مقاله مناسب مقاله‌ای است که به خوبی نوشته شده است و از تحلیل‌های قوی در آن استفاده شده است. پس از نگارش مقاله، باید ترجمه آن را با بالاترین کیفیت به انجام برسانید تا از احتمال رد مقاله به دلیل ترجمه ضعیف کاسته شود.

۲- آماده سازی مقاله و فایل‌های مربوطه: در این مرحله باید مقاله را با فرمت مجله مورد نظر تدوین کرد. هر مجله‌ای دارای بخشی با نام “برای نویسندگان” است که در آن راهنما و دستورالعمل ارسال مقاله برای آن مجله ذکر شده است. همچنین باید فایل‌هایی مانند کاور لتر، فایل جداول و نمودارها و فایل اسامی و مشخصات نویسندگان را نیز آماده نمایید.

۳- سابمیت مقاله در مجله: سومین گام در اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس این است که به سایت مجله مراجعه نمایید و مرحل سابمیت را که معمولاً به صورت مرحله به مرحله است به انجام برسانید. پس از اتمام سابمیت، نامه‌ای به ایمیل شما ارسال می‌شود تا کامل بودن مراحل سابمیت را به اطلاع شما برساند.

۴- انجام اصلاحات درخواستی مجله: پس از سابمیت مقاله باید منتظر نظر سردبیر و داوران درباره مقاله باشید. اگر خوش شانس باشید داوران چند ایراد جزئی را به کار شما وارد خواهند کرد که پس از رفع آن‌ها مقاله مورد پذیرش نهایی قرار می‌گیرد. در برخی موارد ممکن است اصلاحات بسیار زیادی به مقاله وارد شود یا مقاله ریجکت شود.

با توجه به مراحل بالا، قابل ذکر است که همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه مشاوره کامل به شما در فرایند اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس می‌باشد. بنابراین در تمامی این مراحل می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید. همچنین موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با برخی از مجلات معتبر ISI و اسکوپوس می‌تواند مقاله شما را در مجلات مختلف به چاپ برساند.

اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.