اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۳۹:۲۰ +۰۰:۰۰

اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت ارائه خدمات به دانشجویان و پژوهشگران، آماده دریافت اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی داخلی است. بیشتر دانشجویان و اساتید تمایل دارند مقالات حاصل از پایان نامه یا طرح‌های پژوهشی خود را در مجلات داخلی به چاپ برسانند. مکاتبه راحت‌تر، دسترسی بیشتر پژوهشگران داخلی به این مجلات و بالاتر بودن امکان پذیرش مقاله از دلایل این تمایل است. تنها نکته منفی مربوط به مجلات داخلی که در اینجا می‌توان به آن اشاره کرد، طولانی بودن زمان داوری و چاپ است.

بیشتر بخوانید: چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی

موسسه نیتیو پیپر ضمن همکاری با اساتید برجسته و دانشجویان دکتری در رشته‌های مختلف، می‌تواند در زمینه انتخاب مجله و انجام پروسه اکسپت مقاله با شما همکاری نماید. همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر در طول چند سال فعالیت خود و با توصیه‌های پژوهشگران رشته‌های مختلف، مجلات علمی پژوهشی داخلی را از نظر زمان پاسخگویی و درصد پذیرش مقالات دسته‌بندی کرده‌اند. این دسته بندی باعث شده است که امکان ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین مجله فراهم باشد.

بنابراین موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط با اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی است. این خدمات شامل معرفی مجله مناسب، سابمیت مقاله، نگارش کاور لتر، انجام مکاتبات، ترجمه مقاله برای مجلاتی که به زبان انگلیسی چاپ می‌شود و در نهایت دریافت اکسپت مقاله است. در ادامه با رشته‌هایی که امکان ارائه خدمات در زمینه اکسپت از مجلات داخلی در آن‌ها فراهم است آشنا خواهید شد.

اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی

رشته‌های تحت پوشش در زمینه اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی

به دلیل همکاری موسسه نیتیو پیپر با پژوهشگران رشته‌های مختلف و همکاری با مجلات داخلی، ارائه خدمات اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی برای تمامی رشته‌ها مقدور است. برخی از رشته‌های تحت پوشش عبارتند از:

– اکسپت مقاله فوری از مجلات داخلی در رشته روانشناسی و مشاوره

– اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی در رشته‌های علوم تربیتی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات داخلی در رشته مدیریت، اقتصاد و حسابداری

– اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی در سایر رشته‌های علوم انسانی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات داخلی در رشته‌های فنی و مهندسی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی در رشته پزشکی و دندانپزشکی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات داخلی در رشته داروسازی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی در سایر رشته‌های علوم پزشکی

– اکسپت مقاله فوری از مجلات داخلی در رشته‌های هنر و معماری

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.