استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۴۷:۱۷ +۰۰:۰۰

استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

بسیاری از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تمایل دارند با استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری خود، آن را در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ برسانند. از یک سو بسیاری از دانشگاه‌ها مجوز دفاع از پایان نامه را تنها با ارائه پذیرش مقاله صادر می‌کنند. از سوی دیگر دانشجویان می‌توانند با انتشار مقاله در مجلات معتبر، نتایج حاصل از پژوهش خود را به صورت گسترده‌تری در معرض دید جامعه علمی رشته خود قرار دهند.

با وجود این تمایل، بسیاری از دانشجویان در انجام پروسه مربوط به مقاله خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند که عمده این مشکلات به دلیل کم بودن زمان است. یکی از اولین کارهایی که دانشجویان باید انجام دهند استخراج مقاله از پایان نامه است. استخراج مقاله از پایان نامه یک کار تخصصی و فنی است که اگر توسط یک پژوهشگر متخصص در رشته مورد نظر و با تجربه کافی انجام شود شانس پذیرش مقاله در مجلات نیز بالاتر خواهد بود.

در استخراج مقاله علمی از پایان نامه باید به تغییر نحوه نگارش پایان نامه و مقاله، انجام صحیح خلاصه سازی مطالب، تلخیص و گزینش یافته‌ها و بازنویسی بخش‌‌های مختلف دقت شود. همچنین از آن‌جایی که ممکن است بیش از یک مقاله از پایان نامه استخراج شود ممکن است برخی بخش‌های مانند روش کار و یافته‌ها تغییرات اساسی را شامل شوند. موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه کلیه خدمات مرتبط با استخراج مقاله از پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

استخراج مقاله از پایان نامه

رشته‌های تحت پوشش در استخراج مقاله از پایان نامه

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر با جمعی از برجسته‌ترین پژوهشگران داخل ایران و خارج از ایران همکاری دارد. همکاران تیم علمی موسسه تقریباً در تمامی رشته‌های دانشگاهی با این موسسه همکاری دارند. همین عامل سبب شده است که امکان استخراج مقاله علمی از پایان نامه در تمامی رشته‌ها توسط پژوهشگران برجسته همان رشته انجام شود. حاصل این نوع همکاری، ارائه بالاترین کیفیت استخراج به دانشجویان عزیز می‌باشد. برخی از رشته‌های تحت پوشش موسسه عبارتند از:

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته روانشناسی و مشاوره

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های علوم تربیتی

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته مدیریت و گرایش‌های آن

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های اقتصاد و حسابداری

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های فنی و مهندسی

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های علوم پزشکی

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های حوزه سلامت مانند بهداشت

– استخراج مقاله از پایان نامه در رشته‌های هنر و معماری

– و استخراج مقاله از پایان نامه در تمامی رشته‌های دیگر دانشگاهی

فرایند انجام استخراج مقاله از پایان نامه

برای ارائه بهترین استخراج از پایان نامه، موسسه نیتیو پیپر از یک فرایند شفاف استفاده می‌کند. در این فرایند پس از دریافت پایان نامه از دانشجو، کار برای یک پژوهشگر در همان رشته ارسال می‌شود. پس از دریافت استخراج، ابتدا یکی از پژوهشگران باتجربه در موسسه مقاله را بازبینی می‌نماید. در صورت عدم تایید مقاله، اصلاحات مورد نظر برای همکار اول ارسال می‌گردد. پس از اعمال اصلاحات مجدداً کار بازبینی می‌شود. در صورت تایید نهایی پروژه برای دانشجو ارسال می‌شود.

در این پروسه که با همکاری دانشجو و موسسه به ثمر می‌نشیند هم دانشجو، هم استاد راهنما و هم پژوهشگران موسسه کار را بازبینی می‌کنند. در نتیجه این فرایند معمولاً مقاله‌ای با بهترین کیفیت استخراج می‌شود. شانس پذیرش چنین مقالاتی که از چندین فیلتر علمی عبور می‌کنند بالاتر از سایر مقالات خواهد بود. تنها نکته مهم این است که دانشجویان باید به محتوای پایان نامه خود نیز اشراف داشته باشند، چرا که مقاله نهایی از پایان نامه برگرفته خواهد شد. بنابراین کیفیت پایان نامه به صورت مستقیم بر کیفیت مقاله اثرگذار خواهد بود.

بعد از استخراج مقاله از پایان‌نامه دانشجویان می‌توانند از خدمات مربوط به پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله نیتیو پیپر استفاده نمایند. برای دسترسی به این امکان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه استخراج مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد