ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۳۰:۳۸ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI

هدف نهایی بسیاری از پژوهش‌هایی که در سطح جهان انجام می‌شود چاپ و نشر آنها در مجلات معتبر دنیاست. با توجه به این ضرورت پایگاه‌های علمی مختلفی وجود دارد که هریک از آنها مجلات بسیاری را در خود نمایه‌سازی می‌کنند. از مهمترین این پایگاه‌ها ISC و ISI است. ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI به این مفهوم است که پژوهشگران مقالات نگارش شده خود را در مجلاتی چاپ و نشر می‌کنند که دو پایگاه علمی ISC و ISI به نمایه‌سازی آنها می‌پردازند. برای مثال، شما در وب سایت کلاریویت (Clarivate) نام یک مجله‌ را جستجو می‌کنید و مشاهده می‌کنید که اطلاعات آن مجله در این وب سایت موجود است؛ در این صورت می‌توان گفت که آن مجله در پایگاه کلاریویت نمایه می‌شود و یک مجله ISI می‌باشد. دقیقاً به همین روش برای مجلات ISC عمل می‌شود و لازم است برای اینکه بدانیم مجله‌ای در پایگاه ISC نمایه می‌شود یا خیر باید وارد وب سایت ISC شده و به جستجوی نام یا ISSN آن مجله بپردازیم. موسسه نیتیو پیپر نیز با ارایه خدمات مختلف در خدمت پژوهشگرانی است که قصد چاپ مقاله در پایگاه‌های ISI و ISC هستند.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI در رشته‌های دانشگاهی مختلف

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI در علوم پزشکی، پرستاری و مامایی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI در علوم مهندسی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI در علوم انسانی و علوم تربیتی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI در رشته‌های علوم پایه

خدمات نیتیو پیپر در ترجمه مقاله و چاپ مقاله ISC و ISI

موسسه نیتیو پیپر بیش از یک دهه فعالیت در ترجمه نیتیو مقالات و چاپ مقالات هم اکنون تجارب بسیار خوبی در حوزه پژوهشگری و علم‌سنجی دارد و بر این اساس، در حدمت آندسته از پژوهشگرانی است که قصد دارند به چاپ مقاله در مجلات پایگاه‌های معتبر دنیا بپردازند. در زیر بخشی از مهمترین خدمات نیتیو پیپر را ارایه می‌کنیم.

۱- معرفی مجلات معتبر ISC و ISI

مرحله بسیار مهم چاپ مقاله آن است که پژوهشگران با توجه به هدفی که دارند بتوانند یک مجله مناسب را انتخاب نمایند. طبیعتاً همه پژوهشگران می‌خواهند مقاله آنها در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا چاپ و نشر گردد. اما این یک واقعیت است که کار پژوهشگری و چاپ مقاله در مجلات بسیار معتبر یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند آن است که پژوهشگران قدم به قدم مراحل ترقی و پیشرفت را بپیمایند. چاپ مقاله در مجلات بسیار معتبر نیازمند آن است که در وهله اول شما یک رزومه پژوهشی بسیار قوی داشته باشید و اینکه مقاله بسیار قوی و منسجمی را نگارش نموده باشید. هیچ موسسه چاپ مقاله‌ای نمی‌تواند تضمین دهد که مقاله شما را فارغ از محتوای آن و رزومه پژوهشگرانش در یک مجله با ضریب تاثیر بالا چاپ خواهد نمود. بنابراین، در موسسه نیتیو پیپر با توجه به واقعیات موجود یعنی کیفیت محتوای مقاله و رزومه پژوهشگران و همچنین هدف مولفان مقاله، مجله‌ای معرفی گردد که تمامی جوانب و نیازهای پژوهشگران آن مقاله را پوشش دهد.

۲- ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه تخصصی مقاله یا ترجمه نیتیو مقاله در موسسه نیتیو پیپر به تمامی پژوهشگران در سه سطح کیفی طلایی، نقره‌ای و برنزی ارایه می‌شود. با تاکید بر تجارب ما در چاپ مقاله، پژوهشگران لازم دارند که در ترجمه مقاله بالاترین کیفیت موجود را انتخاب نمایند. همچنین، موسسه نیتیو پیپر این مسئولیت را در قبال مقالات ترجمه شده خود دارد که تا رسیدن به مرحله چاپ، تمامی ایرادات و اشکالات وارده را به صورت رایگان رفع و رجوع نماید.

۳- نگارش کاورلتر، فرمت‌بندی و سابمیت مقاله

با توجه به شرایط و ضوابط مجلات، این احتمال وجود دارد که در هنگام سابمیت مقاله به مجله نیاز باشد تا کاورلتر نوشته شود یا مقاله فرمت‌بندی گردد. موسسه نیتیو پیپر تمامی امور مربوط به نگارش کاورلتر و فرمت‌بندی مقاله را بر اساس استانداردهای مجله، انجام دهد.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله ISC و ISI را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.