ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۳۶:۵۲ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed یکی دیگر از خدمات ارزنده همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر می‌باشد. دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری و پیراپزشکی برای درج آثار علمی خود در نشریات علمی معمولاً ترجیح می‌دهند در پایگاه تخصصی رشته دانشگاهی خود اقدام کنند. با نیتیو پیپر همراه باشید.

پایگاه پابمد PubMed مختص مجلات و نشریات در رشته‌های علوم پزشکی، علوم عصبی، علوم زیستی، پرستاری و پیراپزشکی می‌باشد و دارای هزاران مجله در حیطه‌ای مختلف در علوم ذکر شده است. چاپ مقاله در پابمد PubMed برای دانشجویان این رشته‌ها حائز اهمیت است و از این رو نیتیو پیپر با درک اهمیت آن اقدام به بررسی‌ همه جانبه این پایگاه نموده و با کسب اطلاعات کامل از ماهیت آن و مجلاتش توانسته است خدمات بسیار مفید و ارزنده‌ای را برای پژوهشگران ارایه دهد. بی‌شک برای درج مقاله در هر یاپگاه علمی شناخت دقیق از آن پایگاه و آشنایی با مجلات آن و روش کار آنها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed در رشته‌های مختلف

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته پرستاری
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته دندان پزشکی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته جراحی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته پزشکی عمومی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته آناتومی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته تخصص چشم
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته پزشکی اطفال
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته پیراپزشکی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed برای رشته مامایی

نیتیو پیپر برای ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed چه خدماتی ارایه می‌دهد؟

نیتیو پیپر هم اکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای چاپ مقاله در پابمد ارایه می‌دهد که در زیر به ذکر اهم آنها می‌پردازیم.

۱- کمک و راهنمایی تخصصی در انتخاب مجله و ارایه اطلاعات دقیق درباره آن

هر مجله‌ای در یک حیطه خاص اقدام به چاپ مجله می‌نماید و آنچه که مشهود بوده است بسیاری از مجلات مقالات ارسال شده را به آن دلیل ریجکت می‌کنند که تشخیص می‌دهند مقاله در اسکوپ آن مجله مناسب نیست. بسیاری از پژوهشگران با ریجکت شدن مقاله انگیزه خود را برای درج آن در سایر مجلات از دست می‌دهند در حالیکه هر ریجکت شدنی به دلیل کیفیت پایین مقاله نیست بلکه تنها به این دلیل است که پژوهشگران نتوانسته‌اند مقاله خود را به مجله‌ای که موضوعیت آن دقیقاً در حیطه مقاله‌شان است انتخاب کنند.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در پابمد PubMed

۲- ترجمه نیتیو مقاله جهت ارسال به مجله

ترجمه دقیق و با کیفیت امروزه یکی از دلایل و فاکتورهای اصلی در چاپ مقاله در پایگاه‌های علمی مختلف است. در اصل، وقتی یک مجله برای نمایه شدن در پایگاه‌های علمی مختلف اقدام می‌کند یکی از ملاک‌های اولیه کیفیت ترجمه مقالات آن است. این ضرورت را هم اکنون تمامی مجلات می‌دانند و در راستای آن صرفاً و صرفاً به مقالاتی اجازه چاپ می‌دهند که زبان نگارشی نیتیو و باکیفیتی داشته باشد. 

۴- فورمت‌بندی مقاله و سابمیت

هر مجله‌ای در بخش راهنمای چاپ، قواعد و اصولی را برای ساختاربندی مقالات ارسال شده اعلام می‌کنند که مولفین موظف هستند تا با مطالعه آنها مقاله را به صورت اعلام شده ساختاربندی و فورمت نمایند. همچنین برخی مجلات برای سابمیت مقاله سیستم ارسال آنلاین مقاله را تعبیه کرده‌‍‌اند که مولفین نیاز دارند برای سابمیت مقالات خود اکانتی را برای خود باز کنند و مقاله را از طیق سیستم سابمیت آنلاین انجام دهند. 

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در مجلات معتبر پایگاه پابمد PubMed را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.