ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۲۶:۳۳ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer برای بسیاری از پژوهشگران داخلی و خارجی جذابیت بسیار بالایی دارد. اعتبار بسیار بالا و پذیرش مجلات این پایگاه در نهادهای آموزشی و آکادمیک جهان دلیل اصلی این جذابیت است. دانشجویان و پژوهشگران علاقمند هستند تا مقالات خود را در مجلاتی چاپ نمایند که شهرت و اعتبار جهانی داشته باشند و از مقبولیت بالایی برخوردار باشند. تجربه ما در چاپ مقالات نیز موید این مساله می‌باشد. پایگاه اسپرینگر دارای مجلاتی است که در رشته‌های مختلف دانشگاهی به چاپ مقالات می‌پردازند. این پایگاه دارای مجلات بسیاری است که به صورت تخصصی و با اسکوپ معین و خاص در یک حیطه به چاپ مقالات پژوهشگران می‌پردازند. پژوهشگران ایرانی بسیاری نیز هم اکنون در مجلات این پایگاه مقالات فراوانی را به چاپ رسانده‌اند. موسسه ترجمه مقاله یتیو پیپر نیز این افتخار را دارد که در سالهای اخیر توانسته نقش بسزایی در پذیرش و چاپ مقالات در این پایگاه داشته باشد. این مهم به خاطر ارایه خدمات مهم و کاربردی است که در این موسسه برای پژوهشگران ارایه می‌گردد.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer در رشته‌های مختلف

موسسه نیتیو پیپر هم اکنون برای چاپ مقالات در رشته‌های دانشگاهی مختلف به ارایه خدمات تحصصی و حرفه‌ای چاپ مقاله در مجلات پایگاه اسپرینگر می‌پردازد.

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer در گرایش‌های روانشناسی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer در گرایش‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer در گرایش‌های متنوع مهندسی مانند مهندسی برق، عمران و مکانیک و کامپیوتر
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer در حیطه علوم پزشکی، پرستاری و مامایی

خدمات ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer

۱- ترجمه تخصصی مقالات و فرمت‌بندی مقالات

هر مجله برای چاپ مقاله یکسری شرایط و ضوابط چاپ به پژوهشگران ارایه می‌کند. اینکه رفرنس‌های مقاله در چه سبکی نوشته شوند، مقاله دوستونه باشد یا تک ستونه، فرمول‌‍نویسی‌ها به چه شکلی باشد، نمودار و تصاویر در مقاله و جداول در چه فرمتی ارایه گردند و سایر جزییات از الزامات بسیاری از مجلات پایگاه اسپرینگر می‌باشد که همه این امور جزء حیطه فرمت‌بندی مقاله می‌باشند. نیتیو پیپر با همکاری چند تن از افراد زبده خود در امر فرمت‌بندی و ساختاربندی مقاله، تمامی مشکلات موجود در این مرحله را برای دانشجوان و پژوهشگران حل نموده است. همچنین، ترجمه تخصصصی و نیتیو برای چاپ مقاله در مجلات معتبر پایگاه اسپرینگر بسیار مهم و اساسی است. تقریباً مطمئن هستیم که وجود اشکالات زبانی در مقاله که به ترجمه مقاله ارتباط دارد باعث خواهد شد که مقاله به درجه چاپ و پذیرش نرسد. ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله در تمامی رشته‌های دانشگاهی در بهترین سطح و کیفیت و به صورت تضمینی در حیطه توانایی موسسه نیتیو پیپر می‌باشد و متقاضیان می‌توانند با خیال راحت امور ترجمه خود را به همکاران ما بسپارند.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در اسپرینگر Springer

۲- انتخاب و معرفی مجله و ارایه اطلاعات کامل درباره آنها

تجربه ما در زمینه چاپ مقاله ثابت نموده است که با انتخاب مجله مناسب بر اساس کیفیت کار بیش از نیمی از راه چاپ مقاله طی می‌شود. با بررسی دلایل ریجکت شدن مقاله اغلب دانشجویانی که به ما مراجعه نموده‌اند متوجه می‌شویم که آنها قبلاً در مرحله انتخاب مجله مناسب نتوانسته‌اند انتخاب دقیق و صحیحی را داشته باشند. واقعیت این است که انتخاب مجله مناسب که هماهنگ با حیطه و هدف مقاله باشد یکی از مهمترین و اولیه‌ترین شروط پذیرش و چاپ مقاله است. همچنین اطلاعات اساسی دیگری نیز وجود دارد که قبل از ارسال مقاله به مجله باید آنها را نیز در نظر گرفت. تمامی این موارد جزو خدمات اصلی موسسه نیتیو پیپر در چاپ مقاله می‌باشد.

۳- نگارش کاورلتر و ارسال مقاله به مجله

تهیه و تدوین کارولتر و ارسال یا سابمیت مقاله نیز جزو وظایف و خدمات نیتیو پیپر در چاپ مقاله می‌باشد. همینطور، بعد از ارسال مقاله به مجله، اصل اساسی در پیگیری آن است که این امر به وسیله انجام نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات با سردبیر مجله امکانپذیر می‌شود.

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در اسپرینگر Springer کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.