پذیرش مقاله از مجلات ISI در کمترین زمان ۱۳۹۸-۹-۱۳ ۱۷:۵۰:۲۰ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله از مجلات ISI

یکی از دغدغه‌های مهم پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISI است. این دغدغه به این دلیل است که یافتن یک مجله معتبر که بتواند استانداردهای مختلف مورد نظر پژوهشگران را داشته باشد و احتمال گرفتن پذیرش از آن بالا باشد بسیار سخت است. موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با طیف گسترده‌ای از پژوهشگران برجسته که بسیاری از آنان داور مجلات مختلف هستند، توانسته است در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI فعالیت‌های مثبتی را به ثبت برساند. در ادامه توضیحاتی تکمیلی در این زمینه ارائه می‌شود.

مجلات ISI به چه مجلاتی گفته می‌شود؟

در سال ۱۹۶۰ شیمیدانی به نام یوجین گارفیلد که در دانشگاه پنسیلوانیا فعالیت می‌کرد موسسه‌ای با نام موسسه اطلاعات علمی (به انگلیسی: Institute For Scientific Information) را تاسیس کرد که به اختصار ISI خوانده می‌شود.

این موسسه در سال ۱۹۹۲ توسط شرکت تامسون خریداری شد. در سال ۲۰۰۲ شرکت تامسون اقدام به خرید شرکت رویترز کرد و در نهایت شرکت تامسون رویترز تشکیل شد. این موسسه هر ساله اقدام به بررسی و اعتبار سنجی مجلات علمی مختلف می‌کند و لیستی از مجلات مورد تایید خود را منتشر می‌کند که با نام مجلات تامسون رویترز و در برخی اوقات با نام مجلات ISI شناخته می‌شوند.

بنابراین منظور از مجلات تامسون رویترز یا مجلات ISI مجلاتی هستند که توسط این موسسه مورد تایید قرار می‌گیرند. همچنین قابل ذکر است که مجلات این موسسه به دو دسته وب آف نالج WoK و وب آف ساینس WoS تقسیم می‌شوند. مجلات وب آف نالج دربرگیرنده طیف وسیع‌تری از مجلات هستند ولی مجلات وب آف ساینس تنها مجلات دارای اعتبار بسیار بالا را شامل می‌شوند که عمدتاً دارای ضریب تاثیر هستند.

اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی

فرایند پذیرش مقاله از مجلات ISI

برای گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISI باید مسیری را طی کرد که این مسیر در برخی موارد بسیار پیچیده و سخت است. حتی برخی پژوهشگران بزرگ دنیا نیز ترجیح می‌دهند این فرایند را به همکاران دیگر خود بسپارند. اول گام در پذیرش مقاله از مجلات ISI پیدا کردن یک مجله مناسب است. مجله مناسب به مجله‌ای اطلاق می‌شود که از نظر موضوعی و رشته با مقاله مورد نظر ارتباط داشته باشند. همچنین کیفیت مجله که معمولاً با شاخص‌هایی مانند ضریب تاثیر سنجیده می‌شود باید در حدی باشد که مقاله را بتوان در آن چاپ کرد. انتخاب یک مجله قوی برای یک مقاله ضعیف به همان اندازه اشتباه است که انتخاب یک مجله ضعیف برای یک مقاله قوی.

مرحله بعد در پذیرش مقاله از مجلات ISI سابمیت آن است. سابمیت یعنی ارسال مقاله به مجله که یا به صورت الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می‌گیرد و یا با ارسال مقاله در قالب یک ایمیل. پس از اینکه مقاله در مجله سابمیت شد باید منتظر ریجکت شدن یا ریوایز شدن مقاله باشید. به ندرت پیش می‌آید که مقاله‌ای بدون ریوایز شدن مورد پذیرش مجله قرار گیرد. بنابراین این پروسه که شامل ارسال ریوایز از طرف مجله و اعمال اصلاحات توسط پژوهشگر است ممکن است چندین مرتبه تکرار شود و گاهی اوقات این فرایند بین یک الی دو سال طول می‌کشد. ارائه پاسخ‌ها و ریوایزهای استاندارد توسط پژوهشگر به مجله در این مرحله می‌تواند تضمین کننده چاپ مقاله در مجله باشد.

خدمات ما در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با طیف وسیعی از پژوهشگران برجسته در داخل و خارج از کشور، توانسته است با برخی از مجلات معتبر دنیا نیز ارتباط برقرار کند. همچنین به دلیل دسترسی به ابزارها و امکانات بی‌شمار دانشگاه‌های سراسر دنیا، امکان انتخاب مجله، سابمیت و گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISI توسط موسسه نیتیو پیپر بسیار زیاد است. این موسسه تاکنون توانسته است با ارائه مشاوره‌های تخصصی به پژوهشگران، اساتید و دانشجویان مختلف، قدم‌های قابل توجهی در زمینه پذیرش مقالات آنان بردارد.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.