نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۱۲:۵۱ +۰۰:۰۰

نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote و سایر نرم افزارهای رفرنس نویسی می‌باشد. بسیاری از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید در هنگام نگارش پایان نامه، مقاله یا سایر طرح‌های پژوهشی، رفرنس‌های خود را به صورت دستی وارد می‌کنند. همین عامل سبب می‌شود که در صورت تغییر فرمت طرح پژوهش یا مجله، تطبیق دادن رفرنس‌ها با فرمت جدید بسیار دشوار و زمان‌بر باشد.

از سوی دیگر بسیاری از مجلات در هنگام سابمیت مقاله از شما درخواست فایل اندنوت یا سایر نرم افزارهای رفرنس نویسی را دارند. بنابراین اگر شما رفرنس‌های خود را با استفاده از این نرم افزارها نگارش نکرده باشید ممکن است زمان زیادی را برای طراحی و وارد کردن رفرنس‌ها در این نرم افزارهای صرف کنید. موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با پژوهشگران رشته‌های مختلف که به صورت کامل به این نرم افزارها مسلط هستند، آماده نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote می‌باشد.

هم اکنون تعداد بسیار زیادی نرم افزار برای رفرنس نویسی در دسترس پژوهشگران است. شناخته‌ شده‌ترین نرم افزار در این زمینه اندنوت می‌باشد که توسط موسسه تامسون رویترز طراحی شده است. این نرم افزار به گونه‌ای است که با یک کلیک می‌توانید شیوه رفرنس نویسی مقاله خود را تغییر دهید. برای مثال امکان تغییر شیوه APA به ونکوور یا سایر شیوه‌های رفرنس نویسی در کسری از ثانیه قابل انجام است. همچنین بسیاری از مجلات شیوه رفرنس نویسی مخصوص خود را برای این نرم افزار تهیه کرده‌اند و شما تنها با وارد کردن فایل آن در اندنوت و انتخاب آن، می‌توانید رفرنس‌ها خود را براساس فرمت آن مجله در بیاورید.

نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote

چرا باید نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote انجام گیرد؟

هم اکنون نرم افزار اندنوت پذیرفته‌ترین و کامل‌ترین نرم افزار رفرنس نویسی در دنیای علم است. استفاده از این نرم افزار چند مزیت عمده دارد. مزیت نخست این است که شما نیازی به نوشتن رفرنس‌ها به صورت دستی ندارید بلکه با کلیک بر روی گزینه مورد نظر در سایت مجله، اطلاعات مقاله مورد نظر در نرم افزار شما وارد می‌شود و شما به می‌توانید به آسانی آن را در مقاله خود مورد استفاده قرار دهید.

دلیل دوم برای استفاده از این نرم افزار قابلیت تغییر شیوه رفرنس نویسی است. همان‌گونه که در بالا گفته شد شما به راحتی می‌توانید شیوه رفرنس نویسی خود را از حالت ونکوور به APA یا برعکس تغییر دهید. اندنوت تقریباً از تمامی شیوه‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه براین شیوه رفرنس نویسی هزاران مجله بر روی اندنوت قابل انتخاب است و با تغییر مجله، دیگر نیازی به تغییر دستی تک تک رفرنس‌ها براساس فرمت مجله جدید نیست.

به صورت کلی می‌توان گفت که اين نرم افزار قادر است با ارائه هزاران استاندارد نشر مقاله و انواع فرمت‌های پذيرفته شده بين المللي استناد نويسی، کمک بسیار زیادی به پژوهشگران و داوران مجلات علمی نماید. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود مقالات و استناداتی که در پژوهش‌های خود استفاده می‌کنید را منسجم کنید و در آینده نیز آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه نگارش رفرنس های مقاله و پایان نامه با اندنوت EndNote کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد