ترجمه کتاب پزشکی و رشته‌های مرتبط ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۰۹:۲۷ +۰۰:۰۰

ترجمه کتاب پزشکی و رشته‌های مرتبط

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ترجمه کتاب پزشکی و کتاب‌های رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و سلامت می‌باشد. پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن از جمله دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهداشت، آمار زیستی و همچنین سایر رشته‌های علوم پایه مانند بیوشیمی از به روزترین رشته‌های علمی دنیا هستند. هم اکنون مجلات حوزه علوم پزشکی دارای بالاترین ضریب تاثیر در بین تمامی مجلات علمی دنیا هستند. حجم تولیدات علمی شامل مقالات و کتاب‌ها در این بخش به تنهایی با تولیدات سایر حوزه‌های علمی برابری می‌کند.

به دلیل اینکه تولیدات علمی حوزه‌های علوم پزشکی گاهاً بعد از یک الی دو سال جایگزین می‌شوند، نیاز به ترجمه به روز متون علوم پزشکی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. خوشبختانه در ایران مترجمین متعهد و انتشارات معروفی وجود دارند که جدیدترین متون حوزه‌های علوم پزشکی را به سرعت ترجمه و منتشر می‌‌نمایند. با این حال به دلیل اینکه تعداد کتب تالیف شده در این حوزه بسیار زیاد است، تنها به ترجمه تعداد محدودی از کتاب‌های شناخته شده اقدام می‌شود. از این رو نیاز به ترجمه کتب فرعی و کتب رشته‌های جانبی علوم پزشکی مانند بهداشت و رشته‌های علوم پایه بسیار زیاد است.

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با مترجمین متخصص و مجرب رشته‌های علوم پزشکی و سایر رشته‌های حوزه سلامت، آماده همکاری با دانشجویان و اساتید این رشته برای ترجمه کتاب پزشکی و کتاب‌های دیگر حوزه سلامت است. مترجمین موسسه نیتیو پیپر متشکل از پژوهشگران، اساتید و دانشجویان دکتری تخصصی رشته‌های مختلف حوزه سلامت هستند. بسیاری از این اساتید و دانشجویان در دانشگاهای خارج از کشور در حال تحصیل و تدریس می‌باشند و به همین دلیل به زبان فارسی، زبان انگلیسی و زبان تخصصی رشته‌ای که در آن تحصیل یا تدریس می‌کنند مسلط هستند.

همچنین برخی دیگر از مترجمین موسسه نیتیو پیپر شامل دانش آموختگان رشته مترجمی زبان هستند که در طول چند سال گذشته به صورت تخصصی در ترجمه متون حوزه علوم پزشکی فعالیت داشته‌اند. این فعالیت سبب شده است که مترجمین مربوطه به صورت کامل به اصطلاحات و لغات رشته‌های علوم پزشکی تسلط داشته باشند. با توجه به همکاری با این دو دسته از مترجمین، امکان ارائه بالاترین کیفیت ترجمه کتاب پزشکی و کتاب‌های دیگر حوزه سلامت و همچنین چاپ این کتاب‌ها مقدور است.

ترجمه کتاب پزشکی

رشته‌های تحت پوشش در ترجمه کتاب پزشکی و رشته‌های مرتبط

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با مترجمین برجسته رشته‌ها و گرایش‌های مختلف حوزه علوم پزشکی و سلامت، آماده ارائه خدمات ترجمه کتاب پزشکی و کتاب‌های رشته‌های مرتبط می‌باشد. برخی از رشته‌های تحت پوشش در این زمینه عبارتند از:

– ترجمه کتاب پزشکی در حوزه پزشکی عمومی

– ترجمه کتاب پزشکی در تمامی گرایش‌های دستیاری پزشکی

– ترجمه کتاب پزشکی در رشته دندانپزشکی

– ترجمه کتاب پزشکی در حوزه پزشکی اجتماعی

– ترجمه کتاب در رشته علوم داروئی

– ترجمه کتاب در رشته پرستاری و مامائی

– ترجمه کتاب در رشته بهداشت محیط و حرفه‌ای

– ترجمه کتاب در رشته آمار زیستی

– ترجمه کتاب در رشته‌های مختلف علوم پایه

– و ترجمه کتاب پزشکی و کتاب‌های سایر رشته‌ها در تمامی حوزه‌ها

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه کتاب پزشکی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله و ترجمه کتاب تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد