ترجمه کتاب مدیریت ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۱۰:۳۹ +۰۰:۰۰

ترجمه کتاب مدیریت

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط با ترجمه کتاب مدیریت به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرایش‌های مختلف مدیریت می‌باشد. رشته مدیریت و گرایش‌های متنوع آن اهمیت روز افزونی در کشورهای مختلف جهان و حتی شرکت‌های خصوصی یافته است. هم اکنون پژوهش‌هایی که در حیطه مدیریت انجام می‌گیرد و حجم بودجه‌های اختصاص داده شده به آن، سبب تولید حجم قابل توجهی علم در این رشته شده است. به همین دلیل ترجمه متون و کتاب‌های جدید این رشته که تعداد آن‌ها در هر سال به هزاران عنوان کتاب جدید می‌رسد اهمیت بسیاری یافته است. از سوی دیگر تعداد کتاب‌هایی که در این زمینه ترجمه می‌شود در مقایسه با حجم تولید علم جهانی بسیار ناچیز است.

در حال حاضر رشته‌هایی مانند مدیریت MBA و مدیریت بازرگانی دارای تقاضای بسیار بالای نیروی متخصص هستند. شرکت‌های دولتی و خصوصی به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن یک مدیر کارآمد می‌تواند به میزان بسیار بالایی بر بهره‌وری و کاهش هزینه‌های سازمان‌ها و همچنین افزایش سود آن‌ها موثر باشد.  در ایران نیز رشته مدیریت در سال‌های اخیر اهمیت بسیار زیادی یافته است و هر ساله دانشجویان بسیار زیادی در گرایش‌های مختلف و مقاطع تحصیلی گوناگون جذب این رشته می‌شوند. تعداد بسیار زیادی دانشجو نیز برای ادامه تحصیل در این رشته به خارج از کشور مهاجر می‌کنند.

موسسه نیتو پیپر به دلیل همکاری با اساتید و دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی رشته مدیریت، آماده ارائه خدمات کامل ترجمه کتاب‌های رشته مدیریت از نخستین مرحله تا حتی چاپ آن می‌باشد. مترجمین این حوزه شامل اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دکتری رشته مدیریت هستند که بیشتر آنان در دانشگاه‌های خارج از ایران درحال تحصیل یا تدریس می‌باشند. همین عامل یعنی تسلط مترجمین به زبان فارسی، زبان انگلیسی و همچنین زبان تخصصی رشته خود و اصطلاحات اختصاصی این رشته، سبب ارائه بالاترین کیفیت ترجمه کتاب مدیریت شده است.

ترجمه کتاب مدیریت

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه کتاب مدیریت

هم اکنون موسسه نیتیو پیپر با تیمی از مترجمین شامل دانشجویان دکتری، اساتید و پژوهشگران گرایش‌های مختلف رشته مدیریت همکاری دارد. این همکاری سبب شده است که بالاترین کیفیت ترجمه کتاب قابل ارائه به متقاضیان گرامی باشد. همچنین به دلیل اینکه هر کتاب با توجه به موضوع آن به مترجم متخصص در همان گرایش ارجاع داده می‌شود، ترجمه لغات و اصطلاحات تخصصی با بالاترین دقت انجام می‌گیرد. گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه کتاب‌های مدیریت عبارتند از:

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت بازرگانی

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت صنعتی

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت اجرایی MBA

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت مالی

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت دولتی

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت بیمه

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت بازاریابی

– ترجمه کتاب مدیریت در گرایش مدیریت  تکنولوژی

– و ترجمه کتاب‌های مدیریت در تمامی گرایش‌ها و حوزه‌های تخصصی رشته مدیریت

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه کتاب مدیریت استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی و ترجمه کتاب می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد