ترجمه کتاب روانشناسی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۱۸:۴۶ +۰۰:۰۰

ترجمه کتاب روانشناسی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ترجمه کتاب روانشناسی با بالاترین کیفیت می‌باشد. رشته روانشناسی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های دانشگاهی در ایران و سایر کشورهای جهان است. هم اکنون اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این رشته یکی از بزرگ‌ترین جوامع علمی دنیا را تشکیل داده‌اند. برای مثال انجمن روانشناسی آمریکا بیش از ۱۱۰ هزار عضو دارد و کمتر تشکل عملی را می‌توان یافت که چنین گستره و نفوذی در دنیای علم داشته باشد.

همچنین رشته روانشناسی از نظر کمیت و کیفیت تولید علم، یکی از رشته‌های پیشتاز در دنیای علم است. تعداد کتاب‌ها و مقالاتی که هر ساله در این رشته منتشر می‌شود حجم بسیار بالایی از تولیدات علم جهانی را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل دسترسی دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته به کتاب‌ها و مقالات به روز این رشته ضروری به نظر می‌رسد. هم اکنون رشته روانشناسی ده‌ها گرایش مانند بالینی، کودک، شغلی، خانواده و مشاوره دارد که هر کدام نیز دارای چندین درس می‌باشند. بنابراین باید کتاب‌های به روز و جدید در هر حوزه ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

موسسه نیتیو پیپر هم اکنون در حال همکاری با مترجمین متخصص و مجرب در حوزه روانشناسی است. همین عامل سبب ارائه بالاترین کیفیت و سرعت بالا در ترجمه کتاب روانشناسی شده است. مترجمین موسسه در این حوزه شامل دانشجویان دکتری این رشته در دانشگاه‌های مطرح خارج از کشور هستند. این مترجمین ضمن تسلط به زبان فارسی و زبان انگلیسی، با متون تخصصی روانشناسی نیز آشنایی کامل دارند. به همین دلیل ترجمه کتاب‌های روانشناسی و اصطلاحات تخصصی بسیاری که در آن‌ها وجود دارد، با دقت تمام و در کمترین زمان انجام می‌گیرد.

ترجمه کتاب روانشناسی

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه کتاب روانشناسی

هم اکنون مترجمین موسسه نیتیو پیپر در گرایش‌های مختلف رشته روانشناسی آماده ترجمه انواع کتاب‌های این رشته هستند. برای مثال دانشجویان دکتری این رشته در گرایش‌هایی مانند روانشناسی تربیتی و روانشناسی بالینی در دانشگاه‌های آمریکا در حال تحصیل هستند و در سایر گرایش‌ها نیز دانشجویانی در کشورهای اروپایی و کانادا تحصیل می‌کنند. بنابراین گرایش‌های تحت پوشش عبارتند از:

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی بالینی

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی خانواده

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی کودک

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی شغلی و سازمانی

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی تربیتی

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی مشاوره

– ترجمه کتاب روانشناسی در گرایش روانشناسی مدرسه

– و ترجمه کتاب‌های روانشناسی در سایر حوزه‌های روانشناسی مانند رشد، شخصیت، روان‌درمانی‌ها، زوج درمانی، شناختی، مثبت‌گرا، خودیاری و تمامی حوزه‌ها و گرایش‌های دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه کتاب روانشناسی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه کتاب‌های روانشناسی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.