ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۷:۳۶ +۰۰:۰۰

ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر برای ارائه خدمات مناسب‌تر به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران رشته روانشناسی، خدمات مرتبط با ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. به دلیل بالا بودن تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته روانشناسی و همچنین تولید علم زیاد توسط اساتید این رشته، هر ساله صدها مقاله علمی در این رشته به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌شود. داشتن ترجمه نیتیو و تخصصی یکی از شروط اولیه در پذیرش این مقالات به شمار می‌رود.

یکی از دلایل اصلی بالا بودن نرخ ریجکت مقالات روانشناسی در مجلات علمی دنیا، ترجمه ضعیف و نامناسب آن‌ها می‌باشد. در بسیاری از اوقات مقالاتی که توسط یک مجله متوسط ریجکت شده‌اند، با انجام ترجمه نیتیو و تخصصی در مجلات با رتبه علمی بهتر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند. بنابراین با انجام ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی می‌توانید احتمال  پذیرش مقالات خود را در این مجلات بالا ببرید.

حوزه‌های تحت پوشش در ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی

موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در تمامی گرایش‌های رشته روانشناسی خدمات تخصصی خود را در حوزه ترجمه به اساتید و پژوهشگران این رشته ارائه دهد. بنابراین پژوهشگران گرایش‌های زیر می‌توانند برای استفاده از خدمات ما در حوزه ترجمه نیتیو اقدام نمایند:

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در گرایش روانشناسی بالینی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در گرایش روانشناسی عمومی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در گرایش روانشناسی خانواده

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در گرایش روانشناسی کودک

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در گرایش روانشناسی شغلی و سازمانی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی در سایر گرایش‌های روانشناسی

فرایند ترجمه مقالات روانشناسی در موسسه نیتیو پیپر

فرایند ترجمه مقالات روانشناسی در موسسه نیتیو پیپر به این صورت است که پس از ثبت سفارش، مقاله به مترجمین ارزیاب ارجاع داده می‌شود. این مترجمین ضمن برآورد زمان و هزینه تقریبی انجام کار، آن را به مترجمین مربوطه ارجاع می‌دهند.

قابل ذکر است که مترجمین موسسه دارای تخصص در رشته‌های مختلف هستند و هر مقاله با توجه به موضوع و محتوا به مترجمی که در آن حوزه تخصص کافی دارد ارسال می‌شود. سعی بر این است که کل فرایند ترجمه نیتیو مقالات در یک هفته انجام گیرد و البته این زمان ممکن است برای برخی مقالات کمتر یا بیشتر باشد.

پس از انجام ترجمه توسط مترجم مربوطه که عمدتاً در خارج از کشور و در دانشگاه‌های معتبر دنیا مشغول تحصیل یا تدریس هستند، ترجمه برای ویراستاران اصلی موسسه فرستاده می‌شود تا متن ترجمه و متن اصلی را انطباق دهند و ایرادات احتمالی را برطرف نمایند. بنابراین متن نهایی که برای شما ارسال می‌شود به دلیل گذشتن از چندین فیلتر، دارای بهترین کیفیت خواهد بود.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات روانشناسی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله در سایر رشته‌ها می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.