ترجمه نیتیو مقاله IEEE ۱۳۹۸-۹-۶ ۱۷:۰۶:۴۰ +۰۰:۰۰

ترجمه نیتیو مقاله IEEE

پایگاه علمی IEEE یا (Institute of Electrical and Electronics Engineers) یکی از بزرگترین و معتبر ترین پایگاه­‌های علمی دانلود مقاله در زمینه مهندسی، محاسبات، فناوری اطلاعات می باشد. این پایگاه علمی از پیوستن موسسات مهندسان برق آمریکا (AIEE, founded 1884) و موسسه مهندسان رادیو (IRE, founded 1912) در سال ۱۹۶۳ در کشور امریکا بوجود آمده است. این پایگاه دانلود مقاله بیش از ۴۳۰ هزار نفر عضو در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا دارد. با توجه به دسترسی این پایگاه به حدود ۱۳۰ مجله تخصصی و ۴۰۰ مجموعه مقاله کنفرانس در سال در زمینه های مهندسی برق، علوم کامپیوتر و الکترونیک، بیش از یک سوم اسناد علمی منتشر شده در این زمینه ها توسط پایگاه علمی IEEE منتشر می گردد.

دپارتمان ترجمه نیتیو مقاله IEEE در موسسه نیتیو پیپر یکی از تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دپارتمان‌های این مرکز پژوهشی می‌باشد. با داشتن بیش از ۱۰۰ مترجم حرفه‌ای و تخصصی، این مرکز به یک مرکز تخصصی ترجمه نیتیو مقاله IEEE تبدیل شده است. سالانه بیش از هزار مقاله در تمامی رشته‌های دانشگاهی توسط نیتیو پیپر ترجمه می‌گردند که بسیاری از آنها در مجلات معتبر دنیا با ایندکس‌های ISI، اسکوپوس، و پابمد چاپ می‌شوند.

چرا برای ترجمه نیتیو مقاله IEEE نیتیو پیپر را انتخاب کنید؟

موسسه نیتیو پیپر و متخصصین ترجمه نیتیو آن توانسته‌اند تاکنون با بیش از چند صد مجله معتبر همکاری نموده و بسیاری از متخصصین ما به صورت شخصی ویراستار مجلات معتبر داخلی و خارجی هستند.

۱- موسسه نیتیو پیپر علاوه بر ترجمه به چاپ مقاله IEEE نیز می‌پردازد.
علاوه بر ترجمه نیتیو مقاله IEEE همکاران ما در نیتیو پیپر به سابمیت مقاله، و انجام فرآیندهای مربوط به چاپ مقاله IEEE نیز می‌پردازند. از اینرو، آنها به صورت کامل با پیچیدگی‌های مربوط با کار با مجلات IEEE و شروط لازم برای کیفیت ترجمه مجلات آشنا هستند. برای مثال، متخصصین ترجمه با همکاران مربوط با رشته پزشکی که کار چاپ مقالات را انجام می‌دهند در ارتباط هستند. این ارتباط تنگانگ بین آنها این امکان را فراهم می‌کند که مترجمین به صورت کامل با شرایط و ضوابط مجلات آشنا بشوند و کار ترجمه به صورتی پیش رود که در نهایت ضریب پذیرش آن مقاله بر اساس فاکتورهای مربوط به ترجمه بالاتر رود.

۲- موسسه نیتیو پیپر از مترجمین بسیاری استفاده می‌کند.
موسسه نیتیو پیپر توانسته است با فراخوان بهترین مترجمین و ایجاد شرایط همکاری بسیار عالی برای آنها، تعداد مترجمین خود را بالا برده از این جهت، در برابر پروژه‌های ترجمه‌ای که دریافت می‌نماید تعهد و مسولیت کاری بالایی را بپذیرد. به جرات می‌توان بگوییم که در مقایسه با سایر مراکز ترجمه، کمترین میزان دیر کرد در ترجمه را دارا هستیم.

۳- موسسه نیتیو پیپر یک مرکز تخصصی کارهای پژوهشی است.
همانظور که از فهرست مجلات علمی و تخصصی ما مشخص است، این مرکز در تمامی رشته‌های دانشگاهی دارای مجله تخصصی می‌باشد. ن موسسه نیتیو پیپر با انجام تمامی امور مربوط به چاپ مقاله و ترجمه مقاله به صورت تخصصی آشنا است زیرا چندین سال است که خود درگیر چاپ مقاله و فرآیندهای مهم آن است. تمامی گروهی که در اختیار این مرکز می‌باشد فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه‌های داخل و خارج هستند و دارای رزومه پژوهشی بسیار قوی نیز می‌باشند.

۴- شناخت دقیق از مجلات IEEE معتبر
به لحاظ تخصص کاری، همکاران ما از بسیاری از مجلات معتبر IEEE شناخت دارند زیرا در چندین سال گذشته مقالات بسیاری را ترجمه و به این مجلات ارسال نموده‌اند. بنابراین، حتی به غیر از امور مربوط به ترجمه نیتیو مقاله IEEE شما می‌توانید با خیال راحت امور مربوط به سابمیت مقاله، انتخاب مجله مناسب و فرآیند دیگر چاپ را بعد از ترجمه به همکاران ما بسپارید.

ترجمه نیتیو مقاله IEEE و رشته‌های دانشگاهی

تقریبا موسسه نیتیو پیپر تاکنون توانسته است در بسیاری از رشته‌های دانشگاهی به ترجمه نیتیو مقاله IEEE بپردازد:

  • ترجمه نیتیو مقاله IEEE مهندسی برق
  • ترجمه نیتیو مقاله IEEE مهندسی مکانیک
  • ترجمه نیتیو مقاله IEEE مهندسی عمران
  • ترجمه نیتیو مقاله IEEE مهندسی صنایع
  • ترجمه نیتیو مقاله IEEE کامپیوتر

علاوه بر مجلات IEEE موسسه نیتیو پیپر خدمات ترجمه نیتیو را برای سایر پایگاه¬های مهم ایندکس مجلات علمی نیز انجام می‌دهد:

  • ترجمه مقاله نیتیو برای مجلات پایگاه اسکوپوس SCOPUS
  • ترجمه مقاله نیتیو برای مجلات پایگاه پابمد PUBMED
  • ترجمه مقاله نیتیو برای مجلات پایگاه ISI
  • ترجمه مقاله نیتیو برای مجلات پایگاه ISC
  • ترجمه مقاله نیتیو برای مجلات علمی پژوهشی داخلی

نحوه استفاده از خدمات ترجمه نیتیو مقاله IEEE

برای استفاده از خدمات ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.