ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۰:۱۷ +۰۰:۰۰

ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت

رشته مدیریت و گرایش‌های مختلف آن از نظر تولید علم جهانی از رشته‌های پیشرو به شمار می‌رود و هر ساله تعداد بسیار زیادی مقاله در حوزه‌های مختلف رشته مدیریت در مجلات معتبر دنیا به چاپ می‌رسد. موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت تسهیل چاپ مقالات پژوهشگران داخلی آماده ارائه خدمات ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت با بالاترین کیفیت می‌باشد. سطح ترجمه نیتیو در این موسسه ویژه مجلات بسیار معتبر ISI و اسکوپوس می‌باشد.

دلیل نیاز پژوهشگران رشته مدیریت برای استفاده از ترجمه نیتیو برای مقالات خود این است که در بسیاری از اوقات مشاهده شده است که مقالات بسیار با کیفیت و متعلق به پژوهشگران برجسته ایرانی به دلیل ضعف در ترجمه از سوی مجلات متوسط ریجکت شده‌اند در حالی که همان مقاله‌ها با انجام ترجمه نیتیو و تخصصی توانسته‌اند در مجلاتی که اعتبار و کیفیت بالاتری دارند به چاپ برسند. در ادامه با خدمات ما در حوزه ترجمه نیتیو بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت

فرایند و کیفیت ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت

موسسه نیتیو پیپر برای تضمین کیفیت مقالات ترجمه شده از یک فرایند چند مرحله‌ای استفاده می‌کند تا بالاترین کیفیت ترجمه به دست پژوهشگران برسد. در این فرایند ابتدا مقاله ارسال شده به موسسه توسط ویراستارانی که در بالاترین سطح ترجمه تخصص دارند ارزیابی می‌شود و بنابر موضوع مقاله آن را به یکی از همکاران مترجم ارسال می‌کنند.

همکار مترجم پس از ترجمه مقاله ارسال شده مجدد آن را برای موسسه ارسال می‌کند. در این مرحله مقاله به یک ویراستار دیگر ارسال می‌شود تا با تطابق متن فارسی و انگلیسی، کیفیت ترجمه را مورد ارزیابی قرار دهد. در صورتی که ترجمه دارای کیفیت مناسبی بود برای متقاضی ارسال می‌شود و در غیر این صورت اصلاحات مورد نظر بر روی آن اعمال می‌شود. این فرایند تا زمانی که کیفیت ترجمه مورد تایید قرار گیرد ادامه خواهد داشت.

در رابطه با مترجمین موسسه نیز باید اشاره شود که تمامی مترجمینی که در بخش ترجمه نیتیو فعالیت دارند در برجسته‌ترین دانشگاه‌های دنیا در زمینه مدیریت در حال تدریس، پژوهش یا تحصیل در مقطع دکتری تخصصی می‌باشند. به همین دلیل علاوه بر تسلط بر به زبان انگلیسی، به متون علمی رشته مربوطه یعنی مدیریت یا هر یک از گرایش‌های و حوزه‌های مطالعاتی آن تسلط دارند.

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت

هم اکنون تیم ترجمه نیتیو موسسه نیتیو پیپر با تعداد زیادی همکار پژوهشگر در رشته مدیریت و گرایش‌های مختلف آن همکاری می‌کند و آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی به پژوهشگران این حوزه در تمامی گرایش‌های رشته مدیریت می‌باشد. گرایش‌های تحت پوشش عبارتند از:

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در گرایش مدیریت صنعتی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در گرایش مدیریت بازگانی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در گرایش مدیریت مالی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در گرایش مدیریت دولتی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در گرایش مدیریت منابع انسانی

– ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت در سایر گرایش‌های مدیریت

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه نیتیو و تخصصی مقالات مدیریت استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله  خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.