ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۲۶:۴۴ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier برای هر پژوهشگری یک امتیاز بزرگ پژوهشی محسوب می‌شود. الزویر Elsevier یک پایگاه علمی بسیار معتبری است که حاوی مجلات مختلف در رشته‌های مختلف دانشگاهی است. پژوهشگران در رشته‌های مختلف برای چاپ مقاله خود می‌توانند از مجلات این پایگاه، مجله مناسب با موضوعیت مقاله خود را انتخاب کنند و به چاپ مقاله اقدام نمایند. نیتیو پیپر در راستای چاپ مقاله در پایگاه الزویر تاکنون به ارایه خدمات گوناگونی برای پژوهشگران پرداخته است. در اینجا به خدمات مختلف نیتیو پیپر برای چاپ مقاله در الزویر خواهیم پرداخت.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier در رشته‌های دانشگاهی مختلف

نیتیو پیپر با هدف چاپ مقاله در پایگاه الزویر برای رشته‌های مختلف دانشگاهی خدمات مرتبط با چاپ ارایه می‌نماید و متقاضیان در هر رشته دانشگاهی می‌توانند از خدمات این موسسه بهره‌مند شوند.

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier در حیطه علوم انسانی و اجتماعی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier در حیطه علوم پزشکی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier در حیطه علوم پایه
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier در حیطه مهندسی

خدمات مرتبط با ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier

۱- ارایه اطلاعات کامل در مورد مجله انتخابی و کمک برای انتخاب مناسب‌ترین مجله جهت چاپ مقاله

هر پژوهشگری برای چاپ مقاله می‌بایست در مرحله انتخاب مجله اطلاعات لازم را در باره آن مجله کسب نماید. اینکه مجله در چه حیطه‌هایی مقاله چاپ می‌کند جزو مهمترین این اطلاعات است. برای مثال فرض کنید نام یک مجله مطالعات زنجیره تامین است. هرچند این مجله ظاهراًدر حیطه مهندسی صنایع  و مدیریت است اما تمامی دانشجویان و پژوهشگران این دو رشته نمی‌توانند مقالات خود را به این مجله ارسال کنند بلکه فقط مقالاتی که در حیطه زنجیره تامین نگارش شده‌اند می‌توانند اثر پژوهشی خود را به این مجله ارسال نمایند. توجه به جزییات مهم در حین انتخاب مجله می‌تواند از هدر رفت زمان و انرژی و هزینه پژوهشگران مانع گردد و از ریجکت شدن مقاله که در بسیاری از اوقات باعث از بین رفتن انگیزه مولفان مقاله می‌شود جلوگیری نماید.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در الزویر Elsevier

۲- ترجمه تخصصی و ساختاربندی مقاله

منظور از ترجمه تخصصی همان ترجمه باکیفیت و نیتیو است. متاسفانه بسیاری از ترجمه‌هایی که هم اکنون انجام می‌شود یک ترجمه ماشینی و بسیار بی‌کیفیت است. به یاد داشته باشید تنها زمانی سردبیر یک مجله از ایده مقاله شما اطلاع خواهد یافت که مقاله شما بتواند در بهترین سطح ممکن با خوانندگان متخصص و مجرب در رشته شما ارتباط برقرار کند. موسسه نیتیو پیپر با همکاری جمعی از مترجمین متخصص و زبده این امکان را ر چند سال اخیر به وجود آورده است که دانشجویان و پژهشگران دغدغه‌ای در مورد ترجمه تخصصی و نیتیو خود نداشته باشند.

۳- تدوین کاورلتر و ارسال و سابمیت مقاله و پیگیری‌های بعدی

یکی دیگر از الزامات چاپ مقاله در اغلب مجلات پایگاه الزویر ارسال مقاله به صورت سیستم ارسال آنلاین مقاله است. ساخت پنل اختصاصی و پیگیری مکاتبات و نامه‌نگاری‌های بعدی با سردبیر که در فرآیند چاپ مقاله لازم وضروری است، از خدمات نیتیو پیپر می‌باشد. پیگیری‌های لازم برای چاپ مقاله در نیتیو پیپر تا زمان تصمیم نهایی سردبیر درباره چاپ یا عدم چاپ مقاله انجام می‌گردد و متقاضیان چاپ مقاله در الزویر می‌توانند با خیال آسوده‌تر فرآیند پیگیری چاپ مقاله خود را از طریق موسسه نیتیو پیپر پیش ببرند.

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله در الزویر Elsevier کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.