ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۴۴:۴۱ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر

ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر یکی دیگر از خدمات ارزنده نیتیو پیپر برای پژوهشگران، دانشجویان و اساتید می‌باشد. هم اکنون چاپ مقاله در مجلات معتبر تبدیل به یکی از نیازها و دغدغه‌های جامعه دانشگاه شده است و مطالب بسیار زیادی در این باره مطرح می‌شود که متاسفانه مشخص شده است که باعث ایجاد ابهام فز‌آینده در این حیطه برای پژوهشگران شده است.

برای چاپ مقاله به صورت تضمینی در مجلات معتبر نیاز مبرم وجود دارد که مولفین مقاله اطلاعات جامع و کاملی از دانش پیرامون مجلات داشته باشند. پیچیدگی فرآیند چاپ مقاله عمدتاً به خاطر تعداد زیاد مجلات، پایگاه‌های علمی، جزییات تاثیرگذار و عدم آشنایی مولفین و پژوهشگران با موارد مهم در این زمینه است. نیتیو پیپر در سالهای اخیر با بهره‌گیری از متخصص‌ترین و آگاه‌ترین افراد در حیطه چاپ مقاله توانسته است خدمات بسیار جامع و ارزنده‌ای را برای کاستن از استرس و فشار ناشی از درگیری در فرآیندهای مختلف چاپ مقاله ارایه کند. با نیتیو پیپر همراه باشید.

خدمات نیتیو پیپر در ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر

نیتیو پیپر در جهت ارایه خدمات جاپ مقاله در مجلات معتبر دنیا فرآیند بسیار تخصصی و کارشناسی شده را طی می‌نماید. این مراحل در نتیجه چندین سال تجربه در حیطه کار با مجلات و ارتباط با با سردبیران و مطالعه تجارب آنان حاصل شده است.

۱- گام اول داوری اولیه مقاله است. بعد از دریافت مقاله مولفین، مقاله به متخصصین علمی نیتیو پیپر که افرادی مرتبط با موضوعیت مقاله می‌باشند ارسال می‌شود تا به داوری اولیه کیفیت علمی و بار فنی مقاله پرداخته شود. در این مرحله معمولاً بسیاری از مشکلات جزیی و کلی مقاله داوری می‌شود و مولفین این اختیار را دارند تا اصلاحات اعمال شده را انجام دهند.

۲- در گام دوم، با توجه به هدف مولفین، مجلات داخلی و خارجی مرتبط با موضوعیت مقاله معرفی و انتخاب می‌شوند. همه پژوهشگران به این مساله واقفند که انتخاب مجله برای چاپ مقاله یکی از مهمترین مراحل در چاپ است. زیرا، در صورتیکه مجله مناسب با هدف و ماهیت مقاله انتخاب شود شانس چاپ مقاله به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. بر اساس تجارب ما، عمده‌ترین ایراد در رد مقالات ارسال شده آن است که مولفین مقاله نتوانسته‌اند بر اساس مقاله خود مجله معتبری را انتخاب و ارسال دارند.

۳- در گام سوم، در صورت ارسال به یک مجله خارجی، ترجمه نیتیو مقاله آغاز می‌شود. بی‌شک یکی دیگر از ملاک‌های بسیار مهم داوران مجله زبان مورد استفاده در نگارش ترجمه است. هرچقدر این زبان دارای اشکالات دستوری و علمی باشد، فارغ از اینکه مقاله حاوی چه ایده‌ای باشد سردبیران حاضر به چاپ مقاله نخواهند شد. در گزارشی که از سوی وب سایت الزویر منتشر شد که در آن به بررسی مهمترین دلایل ریجکت مقالات پرداخته شده بود، یکی از مهمترین دلایل ذکر شده از سوی سردبیران مجلات، ترجمه ضعیف یکی از اصلی‌ترین دلایل ریجکت کردن مقالات ارسالی بود. این واقعیت کاملاً قابل پیش‌بینی است. حتی اگر شما بخواهید مطلبی را در یک نشریه محلی یا مدرسه‌ای چاپ کنید، قبل از چاپ آن به بررسی اینکه مقاله غلط املایی یا گرامری نداشته باشد توجه می‌کنید چه برسد به مجلات معتبر دنیا. در این مرحله، نیتیو پیپر که خود ماهیتاً موسسه ترجمه نیتیو دانشگاهی است، مقاله را جهت ترجمه تخصصی به مترجمین خود ارسال می‌کند. عمده ترجمه مقالات نیتیو پیپر بعد از ارسال به مجله با ارزیابی نگارش بسیار خوب همراه شده است.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر

۴- تهیه و تدوین کاورلتر چهارمین گام اساسی برای ارسال مقالات است. کارولتر نامه‌ای است که در آن مولفین به صورت مختصر ویترینی از مقاله را به سردبیر نشان می‌دهند. هرچقدر این ویترین جذاب‌تر باشد و بتواند نقاط قوت کار و مولفین را بازتاب دهد به همان میزان موفق خواهد بود. البته شایان ذکر است هرگونه نقطه نظر اشتباه یا غیرواقعی در کاورلتر بی‌گمان به ریجکت مقاله از سوی سردبیر خواهد انجامید. بنابراین، بر اساس واقعیات مندرج در مقاله، کاورلتر باید جذاب و حرفه‌ای نوشته شود زیرا سردبیر اولین نظر خود را نسبت به مقاله با خواندن کاولتر ارایه می‌دهد.

۵- فورمت‌بندی مقاله مرحله پنجم در فرآیند چاپ مقاله است. تقریباً تمامی مجلات دنیا برای چاپ مقاله فورمت مخصوص به خود را دارند و نویسندگان نیز الزام دارند تا مقالات ارسالی خود را با فورمت مجله ارسال کنند. این کار نیازمند آشنایی با مهارتهای صفحه آرایی و طراحی است.

۶- ارسال و پیگیری مکاتبات با مجله ششمین و آخرین مرحله در چاپ مقاله می‌باشد. سابیمت مقاله نیز یکی از اموری است که معمولاً نیاز به تجربه دارد. پنل‌های آنلاین ارسال مقاله در بسیاری از مجلات رایج است  و ساخت اکانت و پنل اختصاصی در آنها پیش شرط برای ارسال مقاله می‌باشد. همچنین، مکاتبات با سردبیران و پیگیری‌های دقیق و سریع نیز از الزامات چاپ مقاله می‌باشد.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر در رشته‌های گوناگون دانشگاهی

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ برق
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ مهندسی عمران
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ مکانیک
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ روانشناسی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ پزشکی
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر رشته‌ مدیریت

جهت انجام امور مربوط به پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله با همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر از طریق شماره‌های تماس و آدرس ایمیل ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.