ترجمه متون عمومی با بالاترین کیفیت ۱۳۹۸-۸-۲ ۱۴:۱۸:۵۷ +۰۰:۰۰

ترجمه متون عمومی با بالاترین کیفیت

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر از زمان آغاز به کار خود همواره در جهت تسهیل دسترسی متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید ایرانی به مترجمین با کیفیت گام برداشته است. عمده فعالیت این موسسه در زمینه ترجمه نیتیو و آکادمیک بوده است و هزاران صفحه مدرک علمی شامل مقاله، کتاب، مقالات وبسایت‌ها و رزومه‌های علمی توسط این موسسه ترجمه و با بالاترین کیفیت به متقاضیان ارائه شده است. به دنبال افزایش تعداد درخواست‌ها در زمینه ترجمه متون عمومی، موسسه نیتیو پیپر نیز در این زمینه اقداماتی انجام داده و هم اکنون ترجمه متون عمومی با بالاترین کیفیت در این موسسه قابل انجام است.

قابل ذکر است که کیفیت ترجمه‌ای ارائه شده توسط این بخش از موسسه نیتیو پیپر همانند سایر بخش‌ها بسیار بالا است و علاوه بر استفاده از مترجمین با تجربه و متخصص، نظارت نهایی بر روی ترجمه توسط خود موسسه صورت می‌گیرد. بنابراین هر ترجمه با عبور از دو مرحله شامل ترجمه و بررسی ترجمه به دست متقاضی می‌رسد و به همین دلیل کیفیت مطالب ترجمه شده بسیار بالا می‌باشد.

همچنین قابل ذکر است که موسسه نیتیو پیپر کیفیت ترجمه‌های انجام شده را تضمین می‌کند و در صورت وجود هرگونه مشکل، رفع آن توسط موسسه به رایگان انجام می‌گیرد. در ادامه با خدمات ما در حوزه ترجمه متون عمومی با بالاترین کیفیت آشنا خواهید شد.

ترجمه متون عمومی شامل چه نوع ترجمه‌های می‌شد؟

به صورت کلی متون عمومی به متونی اطلاق می‌شود که در یک رشته علمی همانند حقوق، پزشکی، زیست شناسی، شیمی، جامعه شناسی و موارد مشابه نباشد. البته می‌توان برخی از متون مرتبط با سلامتی یا جامعه شناسی را متون عمومی دانست و برخی دیگر را تخصصی. به صورت کلی می‌توان گفت که متون تخصصی شامل مقالات یا کتاب‌های علمی در یک حوزه علمی خاص هستند اما متون عمومی دارای موضوعات کلی و غیر تخصصی هستند. بنابراین اگر متن مورد نظر شما شامل یک مقاله تخصصی یا کتاب تخصصی در یک رشته خاص نباشد جزو متون عمومی به شمار می‌رود.

هزینه ترجمه متون عمومی چقدر است؟

یکی از اصول اساسی موسسه نیتیو پیپر ارائه ترجمه‌هایی با کیفیت و بدون سطح بندی است. از دید این موسسه، تقسیم کیفیت ترجمه‌ها به سطوح مختلف عملاً نشان دهنده این است که در برخی موارد ترجمه دارای کیفیت بالا نیست. به همین دلیل در بخش ترجمه متون عمومی نیز بالاترین سطح ترجمه ارئه می‌شود و هزینه ترجمه نیز با توجه به این سطح از ترجمه محاسبه می‌شود. البته قابل ذکر است که هزینه‌ها دارای محدوده نرمالی هستند و تا حد امکان تخفیفات موسسه نیز بر این هزینه‌ها اعمال می‌شود.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه متون عمومی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون عمومی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.