ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین ۱۳۹۸-۸-۲ ۱۴:۲۰:۱۶ +۰۰:۰۰

ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر که یکی از موسسات برجسته در حوزه ترجمه نیتیو و تخصصی در ایران به شمار می‌رود به تازگی خدمات مرتبط با ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین را نیز به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است. به دلیل هزینه بالای ترجمه نیتیو و تخصصی و از سوی دیگر عدم نیاز برخی از اساتید و دانشجویان به چنین سطحی از ترجمه، همواره نیاز به ارائه ترجمه‌های با کیفیت که هزینه مناسبی نیز داشته باشند احساس می‌شد. به همین دلیل موسسه نیتیو پیپر بخش مرتبط با ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین را با تیمی از مترجمین با تجربه راه اندازی کرده است که در ادامه با کیفیت ترجمه، هزینه‌ها و شرایط مرتبط به این نوع ترجمه آشنا خواهید شد.

ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین به چه معناست؟

موسسه نیتیو پیپر در طول چند سال فعالیت خود همواره ارائه ترجمه‌های نیتیو را در دستور کار خود داشته است و از ارائه ترجمه‌های با کیفیت پایین خودداری کرده است. ترجمه نیتیو به ترجمه‌ای گفته می‌شود که توسط مترجمین خارج از کشور ترجمه می‌شود و به همین دلیل کیفیت بسیار بالا و به تبع آن هزینه بالایی نیز دارد. این نوع ترجمه بیشتر برای مجلات دارای ضریب تاثیر بالا و مجلات بسیار مشهور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر تعداد زیاد درخواست‌ها برای ارائه ترجمه با کیفیت اما با هزینه مناسب در طول سال‌های اخیر، مسئولان موسسه نیتیو پیپر را به این نتیجه رساند که یک بخش ویژه این نوع ترجمه را در موسسه راه اندازی کنند. هزینه ترجمه این بخش بسیار کمتر از ترجمه نیتیو است اما کیفیت مناسبی دارد و برای اموری مانند ارسال مقاله به مجلات خارجی، ترجمه کتاب و ترجمه متون دانشگاهی توصیه می‌گردد.

آیا کیفیت ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین در سطح مناسبی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در این بخش از موسسه نیتیو پیپر از مترجمین بسیار خوب بهره گرفته شده است و به همین دلیل کیفیت ترجمه ارائه شده در بالاترین سطح خواهد بود. تفاوت ترجمه‌های این بخش با بخش نیتیو در این است که مقالات ترجمه شده در بخش نیتیو ویژه مجلات بسیار معتبر هستند که باید عاری از هر گونه اشتباه باشند و نثری بسیار سلیس و علمی داشته باشند. همچنین ترجمه‌های نیتیو مورد ویراستاری قرار می‌گیرند و در برخی اوقات با هماهنگی نویسندگان مقاله، تغییراتی در ساختار جملات و مقاله صورت می‌گیرد.

اما در بخش ترجمه سایر مقالات و کتب، ویراستاری انجام نمی‌گیرد اما ترجمه با کیفیت بالایی صورت می‌گیرد. در یک مثال می‌توان گفت که مقالات این بخش حتی به احتمال زیاد قابلیت پذیرش در مجلات با کیفیت بالا را نیز دارند. در نهایت باید اشاره شود که در بخش ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین کیفیت ترجمه توسط موسسه نیتیو پیپر تضمین می‌شود و تمامی ترجمه‌ها در نهایت توسط چند مترجم با تجربه در موسسه بررسی می‌شود و مورد تایید قرار می‌گیرد.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون علمی و دانشگاهی با هزینه پایین کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.