ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۲۳:۳۶ +۰۰:۰۰

ترجمه فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت تسهیل دسترسی دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و عموم مردم به خدمات ترجمه با کیفیت، ترجمه فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه را ارئه می‌دهد. هم اکنون تعداد زیادی دانشجوی ایرانی در کشور فرانسه به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول‌اند. تعداد دانشجویانی که فرانسه را برای طی کردن دوره فرصت مطالعاتی خود انتخاب می‌کنند نیز در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین ارائه خدمات ترجمه برای این نیاز رو به افزایش ضروری است.

زبان فرانسه یکی از زبان‌های برجسته و با تعداد جمعیت زیاد است. تا اوایل قرن بیستم زبان فرانسه زبان اول دنیا بود. بیشتر متون علمی، ادبی، تجاری، اقتصادی و سیاسی برجای مانده از قرون ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ به زبان فرانسوی نگاشته شده‌اند. در ایران نیز تا قبل از دهه ۱۹۲۰ زبان فرانسه جایگاه ویژه‌ای داشت و حتی در بسیاری از مدارس ایران این زبان تدریس می‌شد. هم اکنون نیز این زبان دارای اهمیت بین‌المللی است و بنابراین تقاضا برای ترجمه متون فرانسه به فارسی و بالعکس نیز بسیار زیاد است.

مترجمین موسسه نیتیو پیپر در حوزه ترجمه متون فرانسه به فارسی و بالعکس در دو دسته قرار دارند. دسته اول شامل دانشجویان مقطع دکتری و اساتید دانشگاهی است که در دانشگاه‌های فرانسه به تحصیل و تدریس مشغول‌اند. مزیت این مترجمین در تسلط به زبان فارسی، زبان فرانسه و رشته علمی است که در آن تحصیل یا تدریس می‌کنند. دسته دوم مترجمین شامل افرادی است که در رشته مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده‌اند و بنابراین به هر دو زبان مبدا و مقصد تسلط کامل دارند. در ادامه با خدمات تحت پوشش در ترجمه متون فرانسه به فارسی و بالعکس آشنا خواهید شد.

ترجمه فرانسه به فارسی

خدمات مرتبط با ترجمه فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد زیادی از مترجمین متخصص و مجرب در زمینه ترجمه انواع متون فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه، آمادگی دارد خدمات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین  زمان ارائه دهد. برخی از خدمات ما عبارتند از:

– ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس کتاب

– ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس مقاله

– ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس رزومه

– ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس اسناد و قراردادها

– ترجمه فرانسه به فارسی و بالعکس مطالب روزنامه‌ها و سایت‌ها

– و ترجمه فرانسه به فارسی تمامی متون دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه فرانسه به فارسی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون فرانسه به فارسی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.