ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۲۲:۰۸ +۰۰:۰۰

ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر خدمات ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. به دلیل ارتباطات گسترده دانشجویان، پژوهشگران، نهادهای اقتصادی، فرهنگی و علمی با جامعه عرب زبان دنیا، نیاز به ارائه خدمات ترجمه به این زبان بسیار زیاد است. کشور ایران نیز در بخشی از جهان قرار گرفته است که تعداد زیادی از مردم آن را عرب‌ها تشکیل می‌دهند. هم اکنون ایران با چندین کشور عربی مرز زمینی و دریایی دارد.

زبان عربی با ۲۵۹ میلیون گویش‌ور، یکی از بزرگ‌ترین جوامع زبانی دنیا را شکل داده است. در حال حاضر این زبان در ۲۵ کشور دنیا از جمله در خاورمیانه و شمال آفریقا زبان رسمی به شمار می‌رود. از سوی دیگر این زبان در بین شش زمان رسمی سازمان ملل قرار دارد که اسناد و مکاتبات این سازمان به این زبان نیز نوشته و نگهداری می‌شود. به طور کلی در ایران بعد از زبان انگلیسی، زبان عربی بیشترین میزان تقاضا برای ترجمه را به خود اختصاص داده است. عمده این ترجمه‌ها در حوزه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی است و جامعه دانشگاهی نیز تا حد زیادی در ترجمه این متون به خوبی عمل کرده است.

مترجمین موسسه نیتیو پیپر در حوزه ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی متشکل از برجسته‌ترین اساتید دانشگاه و دانشجویان دکتری این رشته می‌باشند. به دلیل حجم بالای ترجمه متون عربی به فارسی و فارسی به عربی، موسسه نیتیو پیپر با تعداد بسیار زیادی از مترجمین این زبان همکاری دارد. همین عامل سبب شده است که امکان انجام ترجمه‌ها در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت فراهم باشد. در ادامه با خدمات موسسه در زمینه ترجمه متون عربی بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی

خدمات مرتبط با ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد زیادی از مترجمین زبان عربی، آماده ارائه خدمات ترجمه در تمامی حوزه‌های تخصصی و عمومی مانند ترجمه کتاب، مقاله، روزنامه، اسناد و قراردادها و سایر متون عربی است. برخی از خدمات ما عبارتند از:

– ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی کتاب

– ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی مقاله

– ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی رزومه

– ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی اسناد و قراردادها

– ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی مطالب روزنامه‌ها و سایت‌ها

– و ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی تمامی متون دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.