ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس ۱۳۹۹-۲-۲۲ ۱۸:۲۳:۵۱ +۰۰:۰۰

ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس

دو کشور ترکیه و ایران همسایگانی هستند که در طول چند دهه اخیر همواره میزان بالایی از ارتباطات اقتصادی، توریستی، فرهنگی و دانشگاهی را با یکدیگر داشته‌اند. موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت تسهیل دسترسی دانشجویان، پژوهشگران، فعالان اقتصادی و سایر افراد به مترجمین متخصص و مجرب، انواع خدمات مرتبط با ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس را ارائه می‌دهد. کیفیت بالا و هزینه مناسب از ویژگی‌ها برجسته خدمات ارائه شده توسط موسسه نیتیو پیپر است که در کنار سرعت بالای ترجمه، باعث رضایت مشتریان شده است.

همکاران مترجم موسسه نیتیو پیپر در حوزه ترجمه متون ترکی استانبولی به فارسی شامل دو دسته از مترجمین است. دسته اول افرادی هستند که در رشته ترکی استانبولی در ایران تحصیل کرده‌اند و هم اکنون درحال ادامه تحصیلات خود در مقطع دکتری در کشور ترکیه هستند. این گروه به دلیل تسلط به زبان اصلی خود یعنی زبان فارسی و همچنین تحصیل بیش از ۱۰ ساله زبان ترکی استانبولی، بالاترین کیفیت ترجمه را در کمترین زمان ارائه می‌دهند.

برخی دیگر از مترجمین ترجمه ترکی استانبولی به فارسی در موسسه نیتیو پیپر شامل دانشجویان ترکیه‌ای هستند که در کشور ایران در حال تحصیل در مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی هستند. این گروه نیز به صورت کامل به زبان خود یعنی زبان ترکی استانبولی تسلط دارند و بیش از ۱۰ سال نیز در حوزه زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده‌اند. بنابراین موسسه نیتیو پیپر تضمین می‌کند که متون شما در هر سطحی با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ترجمه خواهد شد.

ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس

خدمات مرتبط با ترجمه ترکی استانبولی به فارسی

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با ده‌ها مترجم در بخش ترکی استانبولی، آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط با ترجمه متون ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس به دانشجویان، پژوهشگران، فعالان اقتصادی، مسافران و سایر افراد است. برخی از خدمات ما عبارتند از:

– ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس کتاب

– ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس مقاله

– ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس رزومه

– ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس اسناد و قراردادها

– ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس مطالب روزنامه‌ها و سایت‌ها

– و ترجمه ترکی استانبولی به فارسی تمامی متون دیگر

+ بیشتر بخوانید: مشاوره در زمینه اقامت در ترکیه، تحصیل در ترکیه و خرید ملک در ترکیه توسط گروه مهاجرتی ترکیش ویزا

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه ترکی استانبولی به فارسی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون ترکی استانبولی به فارسی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.