ترجمه تخصصی کامپیوتر ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۴۱:۵۵ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی کامپیوتر

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی کامپیوتر به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و فعالان این حوزه است. به دلیل اینکه هم اکنون رشته کامپیوتر و حوزه‌های مرتبط با آن بالاترین میزان تولید علم و گردش مالی را ایجاد کرده‌اند، نیاز به ترجمه متون این رشته بسیار زیاد است. سرعت پیشرفت این علم به حدی است که ممکن است کتاب‌ها و مقالات ترجمه شده در دو یا سه سال اخیر کاملاً از رده خارج شده باشند.

موسسه نیتیو پیپر در بخش ترجمه تخصصی کامپیوتر از مترجمین متخصص و با تجربه استفاده می‌کند. بیشتر مترجمین فعال در این بخش شامل افرادی است که تحصیلاتی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری مترجمی زبان دارند اما در طول چند سال اخیر به صورت تخصصی بر روی ترجمه متون رشته کامپیوتر تمرکز کرده‌اند. برخی دیگر از مترجمین نیز در رشته کامپیوتر تحصیل کرده‌اند اما به دلیل تدریس یا تحصیل در خارج از کشور، به ترجمه متون مربوط به رشته کامپیوتر تسلط کامل دارند. در ادامه با خدمات موسسه نیتیو پیپر و فرایند انجام ترجمه‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه تخصصی کامپیوتر

خدمات و فرایند انجام ترجمه تخصصی کامپیوتر

موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد تمامی متون مرتبط با رشته کامپیوتر شامل کتاب‌ها، مقالات، اسناد و مدارک، قراردادها، رزومه و مطالب روزنامه‌ها و مقالات را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ترجمه نماید. به دلیل استفاده از یک فرایند شفاف و گام به گام در ترجمه تخصصی کامپیوتر و استفاده از بهترین مترجمین این حوزه، کیفیت ترجمه‌ها توسط موسسه نیتیو پیپر تضمین می‌شود. فرایند انجام ترجمه‌ها به صورت زیر خواهد بود:

۱- دریافت متن مورد نظر و تخمین زمان و هزینه: در مرحله نخست و با دریافت متن مورد نظر، همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر زمان و هزینه تقریبی ترجمه را برآورد خواهند کرد. در صورتی که حجم ترجمه زیاد باشد تخفیف‌های لازم بر روی هزینه نهایی اعمال می‌شود. همچنین ضریب دشواری متن نیز در تعیین هزینه و ارائه تخفیف تاثیر خواهد داشت.

۲- انتخاب مترجم یا مترجمین: پس از توافق بر روی زمان و هزینه ترجمه، مترجمین کار توسط ویراستاران ارشد موسسه انتخاب می‌شوند. در انتخاب مترجمین گرایش و حوزه تخصصی متن در نظر گرفته می‌شود. همچنین در صورتی که حجم ترجمه زیاد باشد از دو یا چند مترجم به همراه یک مدیر استفاده می‌شود. مدیر تیم تمامی ترجمه‌ها را بازنویسی و بررسی می‌کند تا متن نهایی انسجام و یکپارچگی داشته باشد.

۳- تحویل ترجمه و بررسی اصلاحات: پس از اتمام ترجمه توسط مترجمین، متن به موسسه ارجاع داده می‌شود. در این مرحله مترجمین ارشد موسسه متن اصلی و ترجمه شده را انطباق می‌دهند تا از کیفیت ترجمه اطمینان حاصل شود. برخی اصلاحات جزئی نیز در این مرحله رفع می‌شود. در نهایت متن نهایی تحویل متقاضی می‌گردد و اصلاحات احتمالی مورد نظر وی و سایر اساتید و همکاران نیز در زمان تعیین شده، توسط موسسه برطرف می‌گردد.

گرایش‌ها و حوزه‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی کامپیوتر

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد زیادی از مترجمین حوزه کامپیوتر، آماده ارائه خدمات ترجمه در تمامی گرایش‌های و حوزه‌های تخصصی این رشته می‌باشد. برخی از گرایش‌ها و حوزه‌های تخصصی تحت پوشش رشته مهندسی کامپیوتر در ترجمه متون تخصصی عبارتند از:

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در گرایش نرم افزار

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در گرایش سخت افزار

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در گرایش معماری کامپیوتر

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در گرایش هوش مصنوعی

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در گرایش الگوریتم و محاسبات

– ترجمه تخصصی کامپیوتر در زمینه انواع زبان‌ها برنامه نویسی

– و ترجمه تخصصی کامپیوتر در تمامی حوزه‌های دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی کامپیوتر استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد..