ترجمه تخصصی مقاله ISI ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۲:۳۵ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی مقاله ISI

هر ساله ده‌ها هزار مقاله علمی از طرف پژوهشگران ایرانی برای مجلات ISI ارسال می‌شود. بیشتر این مقالات ارسالی در مجلات به چاپ می‌رسند اما نرخ ریجکت شدن مقالات ایرانی نیز بسیار بالا است. یکی از علل اصلی رد شدن مقالات ایرانی در مجلات ISI به خصوص در مراحل اولیه پروسه چاپ، ضعف در ترجمه است. برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی، موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی مقاله ISI در تمامی سطوح می‌باشد.

موسسه ISI یا تامسون رویترز هر ساله لیستی از مجلات مورد تایید خود را منتشر می‌کند. این مجلات که به مجلات ISI یا تامسون رویترز معروف هستند شامل برترین مجلات علمی دنیا هستند و تعداد آن‌ها بیش از ۱۸ هزار عنوان مجله است. البته باید اشاره شود که کیفیت این مجلات با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و مجلات با اعتبار بالاتر با شاخصی به نام ضریب تاثیر مشخص می‌شوند. ضریب تاثیر بالاتر نشانگر دریافت استنادات بیشتر توسط مجله و به تبع آن کیفیت بالاتر مجله است.

برای ترجمه مقالاتی که به مجلات ISI ارسال می‌شوند باید استانداردهای بالایی  رعایت شوند. استفاده از ترجمه تخصصی مقاله ISI در موسسه نیتیو پیپر سبب تضمین کیفیت ترجمه مقاله شما خواهد شد. استفاده از مترجمین با تجربه و متخصص در رشته‌های علمی دنیا باعث ارائه بالاترین کیفیت ترجمه به متقاضیان شده است. بیشتر مترجمین موسسه نیتیو پیپر در دانشگاه‌های برجسته دنیا درحال تدریس، تحصیل و پژوهش هستند. در ادامه با خدمات ما در زمینه ترجمه تخصصی مقاله ISI بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه تخصصی مقاله ISI

خدمات ما در زمینه ترجمه تخصصی مقاله ISI

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با ترجمه تخصصی مقاله ISI به پژوهشگران گرامی است. این خدمات شامل ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله، ویراستاری و رفع ایرادات مقاله و نگارش بخش‌هایی مانند کاورلتر است تا احتمال پذیرش مقاله بالاتر برود. پروسه مدون و برنامه ریزی شده موسسه نیتیو پیپر برای ترجمه تخصصی مقاله ISI باعث شده است که بالاترین کیفیت ترجمه توسط همکاران ما برای شما ارسال گردد.

پس از ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله ISI در سایت موسسه یا از طریق تلفنی، فایل مقاله به ویراستاران ارشد موسسه ارجاع داده می‌شود. سپس با توجه به موضوع مقاله و رشته تخصصی آن، مقاله به یکی از مترجمان باتجربه و دارای تخصص در رشته مربوطه ارسال می‌شود. پس از انجام ترجمه توسط مترجم مربوطه، ترجمه و متن اصلی توسط ویراستاران موسسه مطابقت داده می‌شود تا اصلاحات احتمالی باقی مانده بر روی آن اعمال گردد.

قابل ذکر است که ترجمه نهایی ارسال شده به پژوهشگران با عبور از چندین فیلتر موسسه، دارای کیفیت بالایی خواهد بود. با این حال پژوهشگران گرامی می‌توانند در یک بازه زمانی مشخص نکات احتمالی که باید در ترجمه مقاله لحاظ شوند یا اصلاحات احتمالی را به موسسه اطلاع دهند تا بر روی متن مقاله اعمال شود. اگر پس از ارسال مقاله به مجله مربوطه، اصلاحات جزئی بر ترجمه مقاله وارد گردد، موسسه نیتیو پیپر آماده انجام تمامی اصلاحات در کمترین زمان می‌باشد.

ترجمه تخصصی مقاله ISI

رشته‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی مقاله ISI

به دلیل همکاری موسسه نیتیو پیپر با طیف گسترده‌ای از پژوهشگران رشته‌های مختلف دانشگاهی در داخل و خارج از ایران، امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی مقاله ISI در تمامی رشته‌ها وجود دارد. رشته‌ها و حوزه‌های اصلی تحت پوشش عبارتند از:

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های علوم انسانی

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های فنی و مهندسی

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های پزشکی و سلامت

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های هنر و معماری

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی مقاله ISI استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد