ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی در تمامی رشته‌های دانشگاهی ۱۳۹۸-۸-۲۹ ۱۸:۱۵:۰۹ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی در تمامی رشته‌های دانشگاهی

با افزایش رشد علمی کشور و همچنین افزایش تعداد دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها در طول دو دهه اخیر نیاز به ارتباط گسترده‌تر با مراکز علمی دنیا بیشتر شده است و ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی نیز توسط موسسات و مترجمین افزایش یافته است. نتیجه این رشد علمی، افزایش چشمگیر تعداد مقالات چاپ شده توسط محققان ایرانی در مجلات معتبر دنیا و همچنین بیشتر شدن تعداد کتاب‌های چاپ شده توسط محققان و دانشمندان ایرانی به زبان‌های علمی دنیا از جمله زبان انگلیسی است. هم اکنون محققان ایرانی به عنوان ویراستار یا نویسنده همراه در نگارش کل یک کتاب یا نگارش برخی از فصول کتاب‌های معتبر علمی مشغول به همکاری با مجامع علمی بزرگ هستند.

از سوی دیگر افزایش تقاضا برای دسترسی به علوم روز دنیا سبب شده است که هر ساله تعداد بسیار زیادی کتاب و مقاله از زبان‌های مختلف دنیا به خصوص زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه شود. تمامی این موارد حجم عظیمی از تقاضا را در حوزه ترجمه ایران به وجود آورده است. به همین دلیل موسسه نیتیو پیپر در سال‌های اخیر گروه بزرگی از مترجمین و پژوهشگران برجسته را در رشته‌های علمی مختلف تشکیل داده است تا بتواند خدمات با کیفیتی به جامعه دانشگاهی و علمی ایران ارائه دهد. در ادامه با خدمات این موسسه در حوزه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی در تمامی رشته‌های دانشگاهی آشنا خواهید شد.

خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر هم اکنون تیم‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی تشکیل داده است. این تیم‌ها در چهار دپارتمان فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و علوم زیستی و در نهایت هنر سازماندهی شده‌اند. مترجمین موسسه نیتیو پیپر از دو گروه اصلی تشکیل شده‌اند. گروه اول از دانشجویان دکتری یا پست دکتری و همچنین اساتید ایرانی مشغول به تحصیل و تدریس در دانشگاه‌های خارج از کشور تشکیل شده‌اند. این افراد به دلیل تسلط کامل به رشته علمی خود و همچنین تسلط به زبان انگلیسی که از ملزومات تحصیل و تدریس در خارج از کشور است، می‌توانند خدمات کاملی در زمینه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی در اختیار اساتید و پژوهشگران قرار دهند.

گروه دوم مترجمینی که با موسسه نیتیو پیپر همکاری دارند شامل افرادی هستند که در حوزه زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها تحصیلات آکادمیک در سطح کارشناسی ارشد یا دکتری دارند. هر کدام از مترجمین این بخش در یک رشته علمی به مطالعه پرداخته و در طول سالیان طولانی فعالیت خود، متون تخصصی آن رشته علمی را ترجمه کرده‌اند. به همین دلیل ترجمه این گروه نیز با زبانی بسیار سلیس و بدون نقص انجام می‌گیرد. برای افزایش میزان کیفیت ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی در موسسه نیتیو پیپر، تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط سرویراستاران موسسه بازبینی و ارزیابی می‌شوند تا کیفیت نهایی ترجمه‌ها تایید شود.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب علمی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.