ترجمه تخصصی عمران ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۰:۴۲:۱۲ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی عمران

رشته عمران از نظر تعداد گرایش‌ها و همچنین تعداد دانشجویان، یکی از گسترده‌ترین جامعه‌های دانشگاهی ایران را تشکیل می‌دهد. این رشته در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان بسیار محبوب است و هر ساله هزاران دانشجوی جدید برای کسب درجه مهندسی عمران وارد دانشگاه‌ها می‌شوند. موسسه نیتیو پیپر برای پاسخگویی به نیازهای این گروه بزرگ، ترجمه تخصصی عمران در تمامی سطوح و تمامی مقاطع تحصیلی را در دستور کار خود قرار داده است.

به دلیل اینکه رشته مهندسی عمران از نظر تعداد واژه‌ها تخصصی و تعداد گرایش‌ها بسیار گسترده است، مترجمین متون عمومی در ترجمه تخصصی متون عمران با مشکلاتی مواجه می‌شوند. موسسه نیتیو پیپر در بخش ترجمه تخصصی عمران تیمی از مترجمین را تشکیل داده است. اعضای این تیم شامل دانشجویان و اساتید ایرانی است که در دانشگاه‌های معتبر خارجی در حال تدریس یا تحصیل در مقطع دکتری هستند. همین عامل سبب دقت در ترجمه کلمات تخصصی شده است.

ترجمه تخصصی عمران

فرایند ترجمه تخصصی عمران در موسسه نیتیو پیپر

۱- دریافت متن و برآورد زمان و هزینه: در نخسین گام ترجمه تخصصی متون عمران باید متن مورد نظر از طرف متقاضیان دریافت گردد تا برآورد زمان و هزینه انجام گیرد. در این مرحله بسته به حجم و درجه دشواری متن، تخفیف‌های لازم بر روی هزینه نهایی اعمال می‌گردد.

۲- انتخاب مترجم و آغاز کار: با توجه به گرایش و محتوای متن مورد نظر، ترجمه به یکی از همکاران مترجم که در آن حوزه دارای تحصیلات و تخصص است ارجاع داده می‌شود. در صورتی که حجم ترجمه زیاد باشد کار ترجمه توسط دو یا چند مترجم و با یک مدیر انجام می‌گیرد.

۳- بررسی توسط مترجمان ارشد: پس از آماده شدن فایل نهایی ترجمه، متن ترجمه توسط مترجمین ارشد موسسه مورد بازبینی قرار می‌‌گیرد. در صورتی که نیاز به انجام اصلاحاتی در متن باشد توسط این مترجمین اعمال می‌گردد تا فایل نهایی ترجمه با بالاترین کیفیت به متقاضیان تحویل گردد.

۴- ارسال فایل نهایی: در این مرحله فایل نهایی ترجمه به متقاضیان ارائه می‌شود. در صورتی که از دید دانشجو، استاد یا پژوهشگر نیاز به تغییرات و اصلاحاتی در متن ترجمه باشد توسط موسسه نیتیو پیپر به صورت کامل اعمال می‌گردد.

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی عمران

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد بسیار زیادی از مترجمین مجرب و متخصص در رشته عمران، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی متون عمران در تمامی گرایش‌ها به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته است. گرایش‌های تحت پوشش عبارتند از:

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش سازه

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش سازه‌های هیدرولیکی

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش زلزله

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش راه و ترابری

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش مکانیک خاک و پی

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش آب و سازه‌های دریایی

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش مدیریت ساخت

– ترجمه تخصصی عمران در گرایش نقشه برداری

– و ترجمه تخصصی متون عمران در تمامی گرایش‌های دیگر این رشته

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی متون عمران استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه مقاله عمران کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.