ترجمه تخصصی شیمی ۱۳۹۸-۹-۱۱ ۱۰:۵۶:۱۶ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی شیمی

یکی از رشته‌های پایه و مهم در دنیای علم امروزی شیمی است. این رشته به دلیل تاثیراتی که بر زندگی بشر می‌گذارد حائز اهمیت بسیار است. همچنین تولیدات علمی این رشته در بسیاری دیگر از رشته‌ها از جمله پزشکی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در راستای پاسخگویی به نیازهای اساتید، پژوهشگران و دانشجویان این رشته، خدمات ترجمه تخصصی شیمی با بالاترین کیفیت و کمترین زمان را ارئه می‌دهد.

هر ساله هزاران کتاب و مقاله در حوزه شیمی منتشر می‌شوند که برای عقب نماندن از علم روز دنیا باید حداقل برخی از آن‌ها ترجمه شوند. از سوی دیگر بسیاری از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید نیز تمایل دارند تولیدات پژوهشی خود را در مجلات معتبر خارجی از جمله مجلات ISI و اسکوپوس به چاپ برسانند. ترجمه متون تخصصی رشته شیمی آن هم در این سطح، تنها با استفاده از دانش و تجربه مترجمین قابل دستیابی است و موسسه نیتیو پیپر با داشتن یک تیم بسیار مجرب و متخصص در زمینه ترجمه تخصصی شیمی آماده ارائه این خدمات به شما می‌باشد.

اعضای تیم ترجمه تخصصی متون رشته شیمی در موسسه نیتیو پیپر شامل اساتید و دانشجویان دکتری رشته شیمی در خارج از کشور است. این افراد در رشته شیمی تحصیل می‌کنند و به همین دلیل با تمامی اصطلاحات تخصصی و علمی این رشته آشنایی دارند. دسته دوم مترجمین نیز شامل افرادی است که در رشته مترجمی زبان تحصیل کرده‌اند و در طی چند سال اخیر تمامی تمرکز خود را بر روی ترجمه متون شیمی گذاشته‌اند. مترجمین ارشد موسسه نیز پس از اتمام ترجمه، متون مورد نظر را به دقت بررسی می‌کنند تا ترجمه نهایی با کمترین اصلاحات به دست شما برسد.

ترجمه تخصصی شیمی

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی شیمی

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با طیف گسترده‌ای از پژوهشگران و مترجمین رشته شیمی، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی شیمی در تمامی گرایش‌های و حوزه‌‌های تخصصی این رشته است. برخی از گرایش‌ها و حوزه‌های تحت پوشش در این رشته عبارتند از:

– ترجمه تخصصی متون شیمی در گرایش شیمی آلی

– ترجمه تخصصی شیمی در گرایش شیمی  معدنی

– ترجمه تخصصی متون شیمی در گرایش شیمی تجزیه

– ترجمه تخصصی شیمی در گرایش شیمی فیزیک

– ترجمه تخصصی متون شیمی در گرایش شیمی  پلیمر

– ترجمه تخصصی شیمی در گرایش نانو شیمی

– ترجمه تخصصی متون شیمی در گرایش شیمی کاربردی

– ترجمه تخصصی شیمی در گرایش شیمی دریا

– ترجمه تخصصی متون شیمی در گرایش شیمی دارویی

– و ترجمه تخصصی شیمی در سایر گرایش‌ها و حوزه‌های تخصصی شیمی

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی شیمی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.