ترجمه تخصصی حقوق ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۱:۰۱ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی حقوق

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه ترجمه تخصصی حقوق با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته است. رشته حقوق از محبوب‌ترین رشته‌های دانشگاهی در ایران است و تعداد بسیار زیادی دانشجو در گرایش‌های مختلف آن به تحصیل مشغول هستند. ترجمه متون حقوقی به دلیل دارا بودن تعداد زیادی واژه تخصصی که برخی از آن‌ها به زبان فارسی و برخی دیگر به زبان انگلیسی هستند، بسیار دشوار است.

موسسه نیتیو پیپر جهت تسهیل دسترسی پژوهشگران و دانشجویان رشته حقوق به ترجمه با کیفیت، تیمی تخصصی در زمینه ترجمه تخصصی حقوق تشکیل داده است. اعضای این گروه شامل دانشجویان دکتری و اساتید دانشگاه  در رشته حقوق هستند که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند. همچنین برخی از افرادی که در رشته مترجمی زبان تحصیل کرده‌اند و به صورت تخصصی چندین سال در زمینه ترجمه تخصصی حقوق فعالیت کرده‌اند از اعضای این گروه هستند.

استفاده از مترجمین مجرب و متخصص در کنار طراحی یک فرایند گام به گام برای انجام ترجمه‌ها سبب ارائه بالاترین کیفیت ترجمه شده است. موسسه نیتیو پیپر با انجام نظارت به صورت مداوم و مستمر بر روی متون ترجمه شده، کیفیت این ترجمه‌ها را تضمین می‌نماید. بنابراین تمامی دانشجویان، پژوهشگران و اساتید رشته حقوق می‌توانند از خدمات ترجمه تخصصی حقوق موسسه نیتیو پیپر استفاده نمایند.

ترجمه تخصصی حقوق

خدمات و فرایند انجام ترجمه تخصصی حقوق

موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد ضمن همکاری با مترجمین متخصص، تمامی خدمات مرتبط با ترجمه تخصصی حقوق شامل ترجمه مقالات، کتب، متون دست نویس و قراردادها را با بالاترین کیفیت ترجمه به متقاضیان ارائه دهد. فرایند انجام ترجمه تخصصی حقوق به صورت زیر خواهد بود:

۱- دریافت متن و برآورد زمان و هزینه ترجمه: با ارسال متن به موسسه نیتیو پیپر، برآورد زمان و هزینه ترجمه در کمتر از یک روز انجام و به متقاضی اعلام می‌گردد. در این مرحله براساس تعداد کلمات و دشواری متن، تخفیف‌های لازم در نظر گرفته می‌شود.

۲- انتخاب مترجم و آغاز کار: مترجمین ارشد موسسه با توجه به موضوع متن و حوزه تخصصی آن، یک مترجم را برای ترجمه انتخاب می‌کنند. در صورتی که حجم ترجمه بالا باشد دو یا چند مترجم برای ترجمه متن انتخاب می‌شوند که یکی از مترجمین به عنوان هماهنگ کننده و مدیر تیم برگزیده می‌شود.

۳- دریافت متن ترجمه شده و بازخوانی: در این مرحله متن ترجمه شده توسط همکار مترجم برای موسسه ارسال می‌شود. مترجمین ارشد موسسه متن را بازخوانی کرده و با متن اصلی تطابق می‌دهند. در صورتی که ترجمه از کیفیت لازم برخوردار باشد کار نهایی برای متقاضی ارسال می‌شود.

۴- انجام اصلاحات دانشجو، اساتید و پژوهشگران: در صورتی که اساتید، پژوهشگران و دانشجویان گرامی پس از دریافت متن ترجمه اصلاحاتی را در آن لازم بدانند تمامی اصلاحات توسط موسسه انجام خواهد شد. همچنین در صورت ارسال متن مورد نظر به مجله، اصلاحات مربوط به ترجمه توسط موسسه و بدون دریافت هزینه انجام می‌گیرد.

گرایش‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی حقوق

به دلیل همکاری موسسه نیتیو پیپر با مترجمین متخصص در تمامی گرایش‌های رشته حقوق، امکان ارائه خدمات در تمامی حوزه‌های مطالعاتی و گرایش‌‌های این رشته وجود دارد. در ادامه با برخی از گرایش‌هایی که امکان ارائه ترجمه تخصصی در آن وجود دارد آشنا خواهید شد:

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق عمومی

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق جزا

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق خصوصی

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق بشر

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق بین الملل

– ترجمه تخصصی حقوق در گرایش حقوق تجارت بین‌الملل

– و ترجمه تخصصی در سایر گرایش‌های حقوق

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی حقوق استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.