ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۲۱:۰۵ +۰۰:۰۰

ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات مرتبط با ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی با بالاترین کیفیت می‌باشد. هم اکنون به دلیل مراودات علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با بیش از ۲۰ کشور جهان که زبان رسمی آن‌ها اسپانیایی است، نیاز به ارائه خدمات ترجمه در این حوزه بسیار بالاست. عمده متون ترجمه شده به این زبان شامل مقالات، کتب و اسناد و قراردادهای تجاری است. همچنین مهاجرت، مسافرت و تحصیل برخی از ایرانی‌ها در این کشورها نیاز به ترجمه متون مختلف را افزایش داده است.

زبان اسپانیایی یکی بزرگ‌ترین جوامع زبانی دنیا به شمار می‌رود. در حال حاضر این زبان به عنوان زبان مادری ۴۷۰ میلیون نفر در سراسر دنیا محسوب می‌شود و از این لحاظ بعد از زبان چینی، پرتکلم‌ترین زبان دنیاست. همچنین زبان اسپانیایی زبان رسمی ۲۰ کشور جهان از جمله مکزیک، اسپانیا و آرژانتین می‌باشد. در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین که ارتباطات زیادی با ایران دارند، زبان اسپانیایی زبان رسمی به شمار می‌رود.

موسسه نیتیو پیپر در بخش ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی با دو دسته از مترجمین همکاری دارد. دسته نخست شامل دانشجویان و اساتیدی است که درحال تحصیل یا تدریس در دانشگاه‌های اسپانیا یا سایر کشورهای اسپانیایی زبان می‌باشند و بنابراین به زبان فارسی، زبان اسپانیایی و زبان رشته تخصصی خود تسلط دارند. دسته دوم شامل افرادی است که در رشته مترجمی زبان اسپانیایی تحصیل کرده‌اند و در ترجمه متون مختلف این زبان تجربه و تخصص کافی را کسب کرده‌اند.

ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی

خدمات مرتبط با ترجمه ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد زیادی از مترجمین زبان اسپانیایی، آماده ارائه خدمات ترجمه در تمامی حوزه‌های تخصصی و عمومی مانند ترجمه کتاب، مقاله، روزنامه، اسناد و قراردادها و سایر متون اسپانیایی است. برخی از خدمات ما عبارتند از:

– ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی کتاب

– ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی مقاله

– ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی رزومه

– ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی اسناد و قراردادها

– ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی مطالب روزنامه‌ها و سایت‌ها

– و ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی تمامی متون دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.