ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۲۲:۴۷ +۰۰:۰۰

ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت تسهیل دسترسی به ترجمه با کیفیت، سریع و با هزینه مناسب، آماده ارائه خدمات مرتبط با ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی می‌باشد. به دلیل همکاری با مترجمین متخصص و مجرب و همچنین استفاده از یک فرایند شفاف و دارای نظارت مرحله به مرحله، کیفیت ترجمه‌های انجام شده در موسسه نیتیو پیپر بسیار بالا است. برای آشنایی بیشتر با خدمات ما در زمینه ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی با نیتیو پیپر همراه باشید.

زبان آلمانی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیای امروز است که بیشتر در اروپای مرکزی تکلم می‌شود. این زبان با بیش از ۹۵ میلیون گویشور، بیشترین جمعیت زبانی را در اتحادیه اروپا تشکیل می‌دهد. زبان آلمانی دومین زبان علمی دنیا پس از زبان انگلیسی است و بیش از یک دهم از کتاب‌هایی که هر ساله در جهان به چاپ می‌رسند به زبان آلمانی است. تعداد زیادی از دانشجویان، مهاجران و توریست‌های ایرانی نیز هر ساله به کشور آلمان مهاجرت می‌کنند که برای امور مختلف نیازمند دریافت خدمات ترجمه به این زبان هستند.

موسسه نیتیو پیپر در بخش ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی با دو دسته از مترجمین همکاری دارد. دسته نخست شامل دانشجویان و اساتیدی است که درحال تحصیل یا تدریس در دانشگاه‌های آلمان هستند و بنابراین به زبان فارسی، زبان آلمانی و زبان رشته تخصصی خود تسلط دارند. دسته دوم شامل افرادی است که در رشته مترجمی زبان آلمانی تحصیل کرده‌اند و در ترجمه متون مختلف این زبان تجربه و تخصص کافی را کسب کرده‌اند.

ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی

خدمات مرتبط با ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی

موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با تعداد زیادی از مترجمین زبان آلمانی، آماده ارائه خدمات ترجمه در تمامی حوزه‌های تخصصی و عمومی مانند ترجمه کتاب، مقاله، روزنامه، اسناد و قراردادها و سایر متون آلمانی است. برخی از خدمات ما عبارتند از:

– ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی کتاب

– ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی مقاله

– ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی رزومه

–ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی اسناد و قراردادها

– ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی مطالب روزنامه‌ها و سایت‌ها

– و ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی تمامی متون دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه متون آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.