تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ۱۳۹۸-۱۰-۳ ۱۵:۱۱:۴۰ +۰۰:۰۰

تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه

یکی از تخصصی‌ترین مراحل انجام یک پژوهش بخش تحلیل آماری آن است. تحلیل آماری پایان نامه و مقاله از این جهت حائز اهمیت است که نتیجه و یافته‌های پژوهش را منعکس می‌کند. در بسیاری از کشورهای دنیا، در تیم پژوهشی یک یا چند نفر به عنوان مشاور آماری فعالیت دارند تا بتوانند در انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، گردآوری داده‌ها و نگارش نهایی گزارش پژوهش ملاحضات آماری را در نظر بگیرند.

در برخی اوقات مشاهده می‌شود که یک موضوع پژوهشی بسیار جالب به واسطه انتخاب طرح پژوهشی نامناسب در پایان کار با مشکل مواجه می‌شود و امکان انجام تحلیل‌های آماری مناسب وجود ندارد. بنابراین استفاده از مشاوره آماری در حین اجرای پژوهش و انجام تحلیل آماری در پایان پژوهش توسط یک فرد مجرب نقش تعیین کننده‌ای در قوت یا ضعف مقاله یا پایان نامه خواهد داشت. در ادامه می‌توانید با خدمات ترجمه مقاله نیتیو پیپر در زمینه تحلیل آماری پایان نامه و مقاله آشنا شوید.

انواع خدمات مرتبط با تحلیل آماری پایان نامه و مقاله

۱- تحلیل آماری پایان نامه: در بیشتر پایان نامه‌ها فصل چهار به یافته‌های پژوهش اختصاص دارد. البته در فرمت بعضی دانشگاه‌های ممکن است فصل سوم یا پنجم شامل یافته‌های پژوهش باشد. در هر صورت این بخش مهم‌ترین بخش یک پایان نامه به شمار می‌رود. در این فصل فرضیه‌های پژوهش با استفاده از آزمون‌های آماری مناسب و نرم افزار آماری خاصی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و هر فرضیه رد یا تایید می‌شود. همچنین ممکن است برای انجام برخی از آزمون‌های آماری نیاز به انجام تحلیل‌های پیشفرض باشد و سپس آزمون اصلی انجام گیرد. در پایان نامه معمولاً تمامی تحلیل‌های ممکن قابل انجام است و محدودیت زیادی از لحاظ تعداد صفحات و آزمون‌‎ها وجود ندارد.

۲- تحلیل آماری مقاله: در مقاله‌های علمی نیز همانند پایان نامه‌ها بخشی با عنوان یافته‌ها وجود دارد که در آن با استفاده از آزمون‌های آماری به تایید یا رد فرضیات پرداخته می‌شود. تفاوت نگارش بخش یافته‌های یک مقاله و پایان نامه در این است که در مقالات معمولاً باید یافته‌ها را در یک الی دو صفحه جمع بندی کرد. بنابراین در بیشتر اوقات از انجام تحلیل‌های دموگرافیک زیاد یا آزمون‌های پیشفرض صرف نظر می‌شود و تنها یافته‌های اصلی گزارش می‌شوند.

تحلیل آماری پایان نامه و مقاله

نرم افزارهای مورد استفاده در تحلیل آماری پایان نامه و مقاله

این روزها نرم افزارهای آماری گسترش بسیاری یافته‌اند و نرم افزارهای جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که در یک حوزه خاص قادر به انجام تحلیل‌های دقیق‌تر و آسان‌تر هستند. در ادامه با نرم افزارهایی که در تحلیل آماری پایان نامه و مقاله در موسسه نیتیو پیپر مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا خواهید شد.

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با نرم افزار SPSS

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با نرم افزار LISREL

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با نرم افزار PLS

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با نرم افزار R

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله با نرم افزار EVIEWS

– تحلیل آماری پایان نامه و مقاله و طرح نمودارها با نرم افزار Excel

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه تحلیل آماری پایان نامه و مقاله استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه تحلیل آماری پایان نامه و مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.