تحلیل آماری با PLS ۱۳۹۸-۸-۲ ۱۴:۱۷:۴۶ +۰۰:۰۰

تحلیل آماری با PLS

در علوم مختلف گاهی اوقات فرضیه‌هایی مطرح می‌شود که در آن نیاز به بررسی تعامل چندین متغیر با یکدیگر وجود دارد. در این موارد معمولاً از مدلسازی استفاده می‌شود و برای تحلیل یک مدل نرم افزارهای مختلفی در دسترس می‌باشد. مدل‌های بسیار ساده را می‌توان با نرم افزارهایی مانند SPSS نیز انجام داد اما معمولاً از سه نرم افزار شناخته شده یعنی لیزرل، ایموس و پی ال اس بیشتر استفاده می‌شود.

نرم افزار Smart PLS در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و برخلاف نرم افزارهای دیگر مانند لیزرل و ایموس که از روش کوواریانس محور استفاده می‌کردند، در PLS از روش حداقل مربعات جزئی استفاده می‌شود. در تحلیل آماری با PLS سعی براین است که با استفاده از نشانگرهای گرافیکی به جای نوشتن فرامین بلند و پیچیده، طراحی مدل معادلات ساختاری انجام گیرد. با توجه به کاربرد روز افزون این نرم افزار در مدل‌سازی، موسسه نیتیو پیپر خدمات کاملی را در زمینه تحلیل آماری با PLS ارائه می‌دهد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تحلیل آماری با PLS

خدمات مرتبط با تحلیل آماری با PLS

نرم افزار PLS را باید نرم افزار جدیدی دانست که مبتنی بر نسل دوم مدل‌سازی معادلات ساختاری معروف به رویکرد حداقل مربعات جزئی است. از جمله مزایای این رویکرد جدید شامل کار با داده‌های کمتر، نداشتن حساسیت به نرمال بودن داده‌ها، توانایی پیش بینی مدل‌های پیچیده و قابلیت مدل اندازه گیری ترکیبی و انعکاسی است و همین عامل سبب شده است که نرم افزار PLS در میان پژوهشگران به شدت محبوب شود.

در همین راستا موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر نیز با استفاده از تیمی از پژوهشگران برجسته در رشته‌های مختلف، آماده انجام تمامی پروژه‌های پژوهشی است که قصد مدل‌سازی با نرم افزار PLS را دارند. همکاران ما در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های روانشناسی و مشاوره، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، علوم پزشکی و سایر رشته‌ها، آمادگی دارند تحلیل آماری با PLS را مبتنی بر پروپوزال یا موضوع مقاله به انجام برسانند.

رشته‌های تحت پوشش در تحلیل آماری با PLS

– تحلیل آماری با نرم افزار PLS در رشته‌های روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی

– تحلیل آماری با PLS در رشته‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری

– تحلیل آماری با نرم افزار PLS در رشته‌های علوم اجتماعی و سایر حوزه‌های علوم انسانی

– تحلیل آماری با PLS در رشته‌های علوم پزشکی و سایر رشته‌های حوزه بهداشت و سلامت

– تحلیل آماری با نرم افزار PLS در تمامی رشته‌های دیگر علمی و دانشگاهی

تحلیل آماری با PLS

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه تحلیل آماری با PLS استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه تحلیل آماری با PLS کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما یا ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.