تحلیل آماری با لیزرل LISREL ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۲۲:۲۴ +۰۰:۰۰

تحلیل آماری با لیزرل LISREL

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری نرم افزار لیزرل می‌باشد. مدل‌یابی معادلات ساختاری رویکردی برای برای آزمون فرضیه‌هایی است که درباره روابط متغیرهای مشاهده شده و مکنون هستند. با توجه به اینکه تحلیل آماری با لیزرل LISREL یک فرایند نسبتاً سخت و تخصصی است، نیاز به استفاده از راهنمایی متخصصان این حوزه بیشتر است.

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت پاسخگویی به نیازهای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران اقدام به همکاری با جمعی از اساتید آماری کرده است که در حوزه تحلیل آماری با لیزرل LISREL فعالیت دارند. خدمات نیتیو پیپر در این حوزه از مشاوره و راهنمایی برای انجام تحلیل‌ها تا انجام کامل تحلیل‌ها و گزارش خروجی نتایج را شامل می‌شود. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد.

تحلیل آماری با لیزرل LISREL

خدمات مرتبط با تحلیل آماری با لیزرل LISREL

همکاران آماری ما در موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارند خدمات مختلف مرتبط با تحلیل آماری با لیزرل LISREL را در تمامی سطوح به متقاضیان ارائه دهند. قابل ذکر است که به دلیل کیفیت بالای تحلیل‌ها و استفاده از مشاوران آماری مجرب، این تحلیل‌ها هم برای پایان نامه‌ها و هم برای مقالات علمی پژوهشی و ISI و اسکوپوس قابل استفاده است. خدمات ما در حوزه تحلیل آماری با لیزرل LISREL عبارتند از:

– انجام تحلیل عاملی اکتشافی با لیزرل

– انجام تحلیل عاملی تاییدی با لیزرل

– انجام آزمون‌های برازندگی مدل کلی با لیزرل

– انجام سایر تحلیل‌ها مانند رگرسیون چند متغیری و تحلیل مسیر با لیزرل

رشته‌های تحت پوشش در تحلیل آماری با لیزرل LISREL

اگرچه استفاده از نرم افزار لیزرل در برخی از رشته‌ها کاربرد بیشتری دارد، اما تقریباً در تمامی رشته‌های علمی از این نرم افزار استفاده می‌شود. بنابراین دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلف می‌توانند درخواست خود برای تحلیل آماری با این نرم افزار را برای ما ارسال نمایند. برخی از این رشته‌ها عبارتند از:

– تحلیل آماری با نرم افزار لیزرل LISREL در رشته‌های مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی

– تحلیل آماری با نرم افزار لیزرل LISREL در رشته‌های حسابداری، اقتصاد و مدیریت

– تحلیل آماری با نرم افزار لیزرل LISREL در رشته‌های علوم اجتماعی و سایر حوزه‌های علوم انسانی

– تحلیل آماری با نرم افزار لیزرل LISREL در رشته‌های بهداشت، سلامت و سایر حوزه‌های علوم پزشکی

– تحلیل آماری با نرم افزار لیزرل LISREL در تمامی رشته‌های دیگر علمی و دانشگاهی

زمان لازم برای انجام تحلیل آماری با لیزرل LISREL

یکی از دغدغه‌های اصلی پژوهشگران و دانشجویان در هنگام ارائه کار آماری به موسسه نیتیو پیپر بحث زمان بندی و تاریخ تحویل پروژه است. با توجه به حضور تعدادی از اساتید و همکاران آماری در موسسه، به طور معمول زمان بررسی و برآورد هزینه و زمان پروژه‌ها بسیار کوتاه است و در کمتر از یک روز زمان بندی تاریخ تحویل پروژه و هزینه آن به اطلاع پژوهشگران می‌رسد.

برای انجام کامل پروژه آماری و انجام تحلیل آماری با لیزرل LISREL معمولاً نیاز به ۳ الی ۷ روز زمان است. بنابراین از زمان شروع کار تا زمان تحویل کار در این بازه قرار خواهد داشت. تاریخ تحویل پروژه با توجه به فاکتورهایی مانند تعداد متغیرها، تعداد فرضیات، آماده بودن یا نبودن داده‌ها و متغیرهای مشابه دیگر تعیین می‌شود. در برخی اوقات به دلیل اشتباه در وارد کردن داده‌ها ممکن است یک الی دو روز از زمان همکاران آماری صرف تصحیح و تکمیل داده‌ها شود.

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه تحلیل آماری با لیزرل LISREL استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه تحلیل آماری با لیزرل LISREL کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.