تبدیل پایان نامه به کتاب ۱۳۹۸-۹-۱۶ ۱۱:۵۳:۴۰ +۰۰:۰۰

تبدیل پایان نامه به کتاب

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر ضمن همکاری با تعدادی از مطرح‌ترین ناشران کشور و برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، آماده انجام کلیه امور مربوط به تبدیل پایان نامه به کتاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد. ارائه بسته کامل خدمات به صورت یکجا از اولین مرحله تا مرحله نهایی و تحویل کتاب چاپ شده، سبب کاهش هزینه و زمان تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسه نیتیو پیپر شده است.

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب را از این صفحه انجام دهید

بسیاری از دانشجویانی که تجربه تبدیل پایان نامه به کتاب را دارند این کار را بسیار زمان‌بر، دشوار و هزینه‌بر می‌دانند اما موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در کمتر از دو ماه و با هزینه بسیار پایین پایان نامه شما را به یک کتاب علمی با تمامی مجوزهای لازم تبدیل نماید. دلیل پایین بودن هزینه و کاهش زمان چاپ کتاب توسط نیتیو پیپر این است که تمامی مراحل اخذ مجوز و چاپ کتاب توسط یک تیم و به صورت متمرکز انجام می‌گیرد و به همین دلیل از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری به عمل می‌آید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

خدمات مرتبط با تبدیل پایان نامه به کتاب

برای اینکه یک پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتر به کتاب تبدیل شود باید مراحلی را طی کرد که در اینجا به بررسی این مراحل خواهیم پرداخت. قابل ذکر است که تمامی این مراحل و خدمات توسط تیم چاپ کتاب موسسه نیتیو پیپر قابل انجام است. این مراحل عبارتند از:

۱- استخراج کتاب از پایان نامه: در استخراج کتاب از پایان نامه باید محتوای موجود در پایان نامه به صورتی منسجم و یکدست و از بخش‌های خاصی انتخاب شود. این بخش از تبدیل پایان نامه به کتاب معمولاً توسط دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در رشته مربوطه انجام می‌گیرد که در زمینه استخراج کتاب از پایان نامه آموزش دیده‌اند.

۲- طراحی جلد، ویراستاری و صفحه‌آرایی: پس از تایید متن استخراج شده توسط دانشجو و اساتید راهنما و مشاور، در این مرحله برخی از فرایندهای مربوط به چاپ کتاب مانند طراحی جلد، ویراستاری و صفحه‌آرایی انجام می‌گیرد. طراحی جلد معمولاً نیاز به همکاری دانشجو و طراح جلد دارد تا طرحی حرفه‌ای و در عین حال مطابق با نظر دانشجو آماده شود. همچنین در صورت نیاز ویراستاری محتوایی و نگارشی نیز بر روی متن انجام می‌گیرد و پس از صفحه‌آرایی، برای مراحل بعدی به موسسه تحویل داده می‌شود.

۳- اخذ مجوزها: در این مرحله باید برای اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه مانند خانه کتاب، کتابخانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام گردد. موسسه نیتیو پیپر زمان بندی ارسال کتاب برای اخذ مجوزها و سایر امور مربوط به چاپ را به گونه‌ای تنظیم می‎‌نماید که کتاب حداکثر در طول مدت دو ماه به صورت چاپ شده تحویل دانشجو گردد. همچنین یکی از نکات مهم مربوط به اخذ مجوزها این است که تمامی مجوزها قابلیت استعلام آنلاین را دارند.

۴- چاپ و صحافی: با آماده شده متن نهایی کتاب چاپ شده، طراحی جلد، صفحه آرایی و اخذ مجوزها، کتاب برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌شود و در مدت کوتاهی به چاپ رسیده و صحافی می‌شود. جنس جلدها و کیفیت کاغذ معمولاً از بهترین نوع هستند و کیفیت کتاب نهایی بسیار بالا می‌باشد. در نهایت کتاب‌های آماده شده در تیراژ مورد نظر دانشجو برای وی ارسال می‌گردد.

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته‌های تحت پوشش در تبدیل پایان نامه به کتاب

موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد در تمامی رشته‌های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، خدمات مرتبط با چاپ کتاب از پایان نامه را به متقاضیان ارائه دهد. هم اکنون همکاران ما در تمامی رشته‌ها برای استخراج کتاب از پایان نامه آمادگی دارند و سایر مراحل مربوطه نیز توسط تیم تخصصی چاپ کتاب موسسه انجام خواهد شد. رشته‌های تحت پوشش در زمینه چاپ کتاب از پایان نامه عبارتند از:

– تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته‌های علوم انسانی

– تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته‌های فنی و مهندسی

– تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته‌های پزشکی و حوزه سلامت

– تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته‌های هنر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه تبدیل پایان نامه به کتاب استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه تبدیل پایان نامه به کتاب کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.